smilla1 Skrevet 8. september 2003 #1 Skrevet 8. september 2003 Hei alle sammen :D Er det noen her som følger med på de forskjellige realiti-seriene på tv? og i så fall, hvilke følger dere med på. Jeg er helt hektet, og får vel med meg det meste :o Smilla1
Montezuma Skrevet 8. september 2003 #2 Skrevet 8. september 2003 Robinson. Spolerer alle hyggelige søndagskvelder med familien hver enste høst......... BigBrother. Holder meg skjult for omverdenen hele våren. Prøver å følge med på Ungkaren, men pga jobb nesten hver mandag, blir det heseblesende innsats for å rekke reprisen søndag kveld. Farmen gidder jeg ikke. 71o Nord så jeg på til hun værdama tok over. Orker henne ikke. Er det mer som går nå da? Må vel innrømme at jeg har sett på det meste tidligere, men så ble det for mye å følge med på + at jobben spiser de fleste kveldene mine.
manji Skrevet 9. september 2003 #3 Skrevet 9. september 2003 Vel, Robinson var noe av det største tøvet jeg har sett, 71o Nord fant jeg ikke spennende i det hele tatt og Mulvarpen var så som så. BigBrother så jeg MYE på første året, ingenting av andre året og masse av tredje året (i år) Baren var genialt, samt det lille jeg så av Farmen virket kult. (merk, det lille jeg så) Ungkaren er et latterlig konsept, Fear Factor er et gammelt et. Boot Camp var orginalt og utrolig gøy, men jeg vet ikke om det er blitt sendt på Norsk tv. Heathrow ble merkelig nok unektelig artig å se på etter jeg hadde besøkt flyplassen noen gager, samt deltatt i noen spørreundersøkelser ført av ei klassisk britisk dame (av den gode gammle engelske sorten). :Way off topic:Jeg kan ikke noe for det, men den engelsken som brittene fører er så utrolig mye finere enn USA sin, og det de fører i Australia. Engelske kvinner blir laaaaangt mer søtere (og virker mer intelektuell) enn kvinner andre plasser, og mennene blir bare "tøffere". En sint britte høres skummlere ut enn en sint Amerikaner. :Way off topic: :o
Tusenfryd Skrevet 9. september 2003 #4 Skrevet 9. september 2003 Ser på Farmen og Robinson - og søndager tar jeg nå opp Farmen og ser etter Robinson... :oops: Har også av en eller annen merkelig grunn fulgt med på Rik eller lykkelig. Det er heldigvis slutt i dag. Og det blir spennende...
Marianne Skrevet 9. september 2003 #5 Skrevet 9. september 2003 Jeg ser og Farmen og Robinson foreløpig. På søndagen ser jeg farmen og tar opp robinson siden det er så masse reklame i robinson.
Kaktus Skrevet 9. september 2003 #6 Skrevet 9. september 2003 Ser på 71 grader nord og er innom Farmen med uregelmessige mellomrom. Har også sett litt av den norske ungkaren - og har sett de amerikanske versjonene av denne. Robinson blir for reprise denne gangen, så den hopper jeg over. BigBrother fikk jeg med meg siste runden av. Jo - det blir visst litt ja...
*Lavendel* Skrevet 9. september 2003 #7 Skrevet 9. september 2003 Syns Robinson er litt gøy da. Ellers har jeg sett litt på BigBrother, Farmen, Muldvarpen og 71 grader Nord. Det er vel det....ungkaren f.eks. er jo et skikkelig tåpelig konsept.....skikkelig idiotisk faktaiskt, det samme kan vel sies om Temptation Island.....fysj.......
chimp Skrevet 9. september 2003 #8 Skrevet 9. september 2003 Vel, har blitt til at jeg ser på Robinson, mest av gammel vane, siden jeg har fulgt m siden starten. 71 grader nord er den beste! Muldvarpen er grei, den også! BB så jeg første sesongen; d var meeer enn nok! (En gjeng idioter som sitter i en sofa og krangler) Farmen holdt m en sesong; kjedelig! (Sambis ser på iår siden han har m en kollega der!). Da husker jeg ikke flere! Ser veldig lite på TV egentlig, bortsett fra musikkprogrammer.
*M* Skrevet 9. september 2003 #9 Skrevet 9. september 2003 Jeg følger ikke med på noen spesielle serier, men jeg svitsjer innom av og til. Da kan det være det aller meste, er ganske enkel når det kommer til helt grei TV-"underholdning"...
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #10 Skrevet 9. september 2003 For tida følger jeg bare med på Farmen. Så litt på de forrige Ungkaren'seriene, men den norske har jeg ikke sett på i det heletatt. Fulgte også med på siste Big Brother runden. Har også fulgt litt med på 71 grader Nord, men jeg heller liker ikke Elin Tvedt, så.. Kanskje jeg følger med på neste runde av det. Hvem vet. Ja, jeg fulgte jo og med på siste Temptation Island.. :oops:
blå Skrevet 9. september 2003 #11 Skrevet 9. september 2003 Det som er morsomst er 71 grader nord og Mulvarpen syns jeg, der er det litt kule oppgaver og ikke bare fyll og dritt. Men jeg må nok innrømme at jeg akkurat nå følger kun med på Ungkaren, prøvde å få med Farmen, men det går jo hver dag, så jeg har ikke sjangs til å få det med meg.
Tusenfryd Skrevet 9. september 2003 #12 Skrevet 9. september 2003 Jo jeg så også på Camp Molly - det var supre saker!
Zianta Skrevet 9. september 2003 #13 Skrevet 9. september 2003 Jeg så på første sesong med Robinson, første sesong med 71 grader nord, første sesongen med BB ogførste sesongen med Villa Medusa. Muldvarpen var litt artig, så der så jeg andre sesongen også. Sambo la ned veto, så jeg fikk ikke se Temptation Island. Så Ungkarskvinnen og Ungkaren 3 (måtte ta det opp for en venninne som ikke har TVNorge) så det fikk jeg trumfet gjennom. Norske Ungkaren har det ikke blitt noe av. Har ikke sett Farmen, heller ikke noen av de som går på TV3 (har ikke). Ellers så er jo "Meet my folks" litt artig. Hm........jeg ser litt for mye TV inn i mellom.....
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2003 #14 Skrevet 9. september 2003 Må innrømme at jeg ser på wife swopping på TV3. Ellers blir det lite reality seiing for min del.
Marianne Skrevet 9. september 2003 #15 Skrevet 9. september 2003 Uffda skulle vi ta med ting som ikke går nå og, da blir listen lang. jeg liker sånn jeg. Farmen 1 og denne Alle Robinson Villa Medusa Muldvarpen Kråkeslottet Alle Big brother Ungkaren 1 Ungkarskvinnen Ungkaren 2 Temptation Island Camp Molloy Og så følgte jeg med litt på huset på nettsidene til tv2 når det var. Og forhåpentligvis sist, men den husker jeg ikke hva heter tror det var real life om noen som bodde i en leilighet i en københavn og skulle tjene penger til alt osv. Få seg jobber. Var vel litt starten på reality det her i landet.
Gjest lurven Skrevet 9. september 2003 #16 Skrevet 9. september 2003 jeg følger bare med på kg jeg reality på internett er best :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #17 Skrevet 9. september 2003 utrolig. Skulle dere i tillegg ha litt interesse for nyheter og samtidig føre et noe sosialt liv, så spør jeg:hvilke arb.tid har dere. Så mye tv titting passer de færreste. Er dere arb.ledige?
Montezuma Skrevet 9. september 2003 #18 Skrevet 9. september 2003 Uffda skulle vi ta med ting som ikke går nå og, da blir listen lang. jeg liker sånn jeg. Farmen 1 og denne Alle Robinson Villa Medusa Muldvarpen Kråkeslottet Alle Big brother Ungkaren 1 Ungkarskvinnen Ungkaren 2 Temptation Island Camp Molloy Og så følgte jeg med litt på huset på nettsidene til tv2 når det var. Og forhåpentligvis sist, men den husker jeg ikke hva heter tror det var real life om noen som bodde i en leilighet i en københavn og skulle tjene penger til alt osv. Få seg jobber. Var vel litt starten på reality det her i landet. :oops: Listen min ble brått litt lengre...... :oops: (Teflonhjerne her...)
chimp Skrevet 9. september 2003 #19 Skrevet 9. september 2003 jeg følger bare med på kg jeg reality på internett er best :blunke: Kjenner meg igjen i den kommentaren!!! Hvis man bare går glipp'a noen skarve reality-programmer m å sitte her, er d fremdeles håp!!!
Gjest lurven Skrevet 10. september 2003 #20 Skrevet 10. september 2003 skjer minst like mye spennende her som på tv reality
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå