MiniMjau Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 Noen som kan tipse meg om en luktfri deodorant/antiperspirant for menn? Både billige og dyrere tips mottaes med takk. Har klesvaske-dag her og ALLE sambos klær stinker sterkt av hugo boss-deo, til og med etter vask... :)
Hetheru Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 The Body Shop har en med aloe vera som ikke lukter. Den hindrer bare at det lukter svett. Ellers kan du alltids bestille noe fra lushnorge.no. Mener å huske de skal ha deodoranter som lukter diskret eller ingenting
Nausicaä Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Etter mine erfaringer lukter Lushprodukter ganske sterkt, men har ikke prøvd deoene derfra så er ikke helt sikker på det. Apoteket har parfymefrie deodoranter. Jeg tror Cosmica har en parfymefri (på 50% nå). Men det er jo lov å lukte på for å kjenne om du liker duften. Det finnes jo også deodoranter med mer nøytral duft enn sånne "designer-sticks", om du ikke finner noe passende helt uten parfyme.
Gjest Gjest_tintin_* Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Jeg liker disse krystall deodorantene. Alle helsekostbutikker har dem, de kommer i ulike varianter både som hard salt-stein og i flytende rollon (bare oppløst i vann).
Hetheru Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Etter mine erfaringer lukter Lushprodukter ganske sterkt, men har ikke prøvd deoene derfra så er ikke helt sikker på det. Apoteket har parfymefrie deodoranter. Jeg tror Cosmica har en parfymefri (på 50% nå). Men det er jo lov å lukte på for å kjenne om du liker duften. Det finnes jo også deodoranter med mer nøytral duft enn sånne "designer-sticks", om du ikke finner noe passende helt uten parfyme. Har ikke bestillt noe derfra ennå, har bare lest om produktene. Har du noe å anbefale derfra?
stortsettglad Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Mitchum er veldig bra, og kan i hvert fall kjøpes på flere Parfymelle. Finnes både parfymefri og i et par andre dufter, men jeg foretrekker den parfymefrie både til meg selv og mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå