Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #1 Skrevet 2. mars 2010 La oss si at jeg og noen venninner hadde dratt til et annet land. Når vi skal hjem så finner tollere flere kilo narkotika i kofferten til mine venninner, men ikke i min (vi hadde hver vår koffert med eget navn på). Hva vil da egentlig skje med meg? Må jeg i avhør? Får jeg gå? Kan jeg også bli straffet? Og, det er kun et spørsmål.
Gjest Huffsa Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 du blir nok tatt inn i avhør, men dersom du ikke vet noen verdens ting om narkotikaen og de tror på deg, får du gå. Du blir heller ikke straffet for å ikke ha gjort noe ( i dette tilfellet, vært medskyldig)
Miss Puddel Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 -minn meg på å ikke dra på ferie med deg noen gang... ^^
Gjest Marlo Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Derfor skal man ALLTID pakke sin egen bagasje og ikke la andre rote i det, samme hvor gode venner man er Men, nei... om du ikke har noenting på deg så vil du ikke bli straffet. Noen lange timer i avhør derimot vil man nok måtte gå gjennom.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 -minn meg på å ikke dra på ferie med deg noen gang... ^^ TS du snakker til nå? Men hvorfor det da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå