Gå til innhold

Sæd som hudkrem

Anbefalte innlegg

Gjest loveli
Skrevet

Jeg hørte på et tidspunkt at sæd gjør huden myk, så jeg ville prøve det selv,- og det funker jo kjempebra!

Men, et lite problem;

Typen kan jo ikke sprute på kommando hver gang jeg vil smøre meg, så det jeg lurer på er om det er mulig å oppbevare sæd i romtemperatur over litt tid (maks et døgn da)? Eller om det vil lukte helt jævelig og bli eklere?

Det må oppbevares i romtemperatur og ikke i kjøleskap fordi at jeg bor hjemme sammen med resten av familien.

(Har tenkt til å/har til nå- smørt meg på kvelden, og tar på meg en ren t-skjorte for hver natt. Så dusjer jeg av sæden før jeg går ut døra neste morgen.)

Gjest Gjest
Skrevet

æsj :)

så lite sexy og sperme for at du skal ha det på glass

Skrevet

Ingen myte dette. Jeg gjør det samme selv, hver gang sambo har litt ekstra til overs. :)

Alle rynkene mine har blitt borte etter det.

• Hjerte 1
Gjest TikiWonTiki
Skrevet

Og i hvilken alder skal man begynne å påføre det?

18års alderen er man jo rynkefri enda :P

Og hvor mange ganger skal man bruke det??

For meg høres det ekkelt ut...hvis det kommer i ansiktet og så skal du smøre det utover deg selv etterpå, man vasker det vell av???

:fnis:

Jeg er så utrolig uerfaren på dette her he he

Skrevet

Har selv hørt dette, men jeg synes huden bare blir rar, jeg... :fnise: Så jeg vasker alt bort med en gang.

Kan heller avse noen kroner på en god hudkrem ;)

Skrevet
Og i hvilken alder skal man begynne å påføre det?

18års alderen er man jo rynkefri enda :P

Og hvor mange ganger skal man bruke det??

For meg høres det ekkelt ut...hvis det kommer i ansiktet og så skal du smøre det utover deg selv etterpå, man vasker det vell av???

:fnis:

Jeg er så utrolig uerfaren på dette her he he

Start før fylte 25. Noen år før.

Jeg ber sambo slippe ut en skvett tre ganger om dagen, og ellers blander jeg sammen litt god sædgrøt med divrse grønnsaker for en god ansiktsmaske.

Ok, jeg tuller da... gjør noen virkelig dette?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Gjest
Skrevet

Sæd tørker jo veldig fort når det kommer som et tynt lag på huden, så jeg kan ikke tenke med at det har noen virkning.

Skrevet
Start før fylte 25. Noen år før.

Jeg ber sambo slippe ut en skvett tre ganger om dagen, og ellers blander jeg sammen litt god sædgrøt med divrse grønnsaker for en god ansiktsmaske.

Ok, jeg tuller da... gjør noen virkelig dette?

:fnise:

Gjest TikiWonTiki
Skrevet

Jeg tenker å ta på meg sånne briller som kan se tørket veske. gå rundt byen og antar at jeg vil få meg en støkk...o_O

Gjest Gjest
Skrevet

Du skrøner. Sæden blir jo bare liggende utenpå, nesten som når man søler is på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...