veslemor Skrevet 28. april 2002 #1 Del Skrevet 28. april 2002 Nå er jeg litt forvirret her. Hører om sorte prikker, hudormer osv, men hva er egentlig forskjellen? Eller, er det noen forskjell? Jeg har forresten noe uren hud i ansiktet.. Det er ikke noen kvise, men heller ikke sorter prikker, (hvis jeg ikke har misforstått da) det kommer ikke noe kviseutbrudd, men hvis jeg klemmer på de kommer de ÆSJ ut.. Hva er det og hva kan gjøres? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #2 Del Skrevet 28. april 2002 Det som skjuler seg bak de sorte prikkene er hudormer, så man kan vel si at det er stort sett det samme. Er du sikker på at det er kviser du har i ansiktet? Jeg hadde tidligere eksem i ansiktet som lignet på kviser og væsket når jeg klemte på det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemor Skrevet 29. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 29. april 2002 Det er ikke kviser, mer som "bulker" i huden som det kommer talg ut av. Ekkelt Hva slags eksem tenker du på, behandling? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå