Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt, pene stilige kontorrekvisita? brevkurver!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg finner masse fine note bøker og mapper, men oppbevarings permer og brevkurver er alltid så skjedelige, som jeg vet :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ellers ville jeg tro at et nettsøk er et kjekt sted å begynne, mye lettere å finne morsomme ting på nett!

Endret av Helen
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet (endret)
Ellers ville jeg tro at et nettsøk er et kjekt sted å begynne, mye lettere å finne morsomme ting på nett!

ja har søkt litt, men vill helst kjøpe fra butikk her I oslo

Endret av Helen
Gjest farge
Skrevet (endret)
ja har søkt litt, men vill helst kjøpe fra butikk her I oslo

Men mange butikker har bilder av produktene sine på nettet, så blir det enklere å titte litt rundt, istedet for fysisk å dra rundt på alle butikkene.. Hva er det du kunne tenkt deg da? Er litt vanskelig å komme med forslag når du bare sier at de ikke skal være kjedelige.. :) Er det spesielle farger du er ute etter eller skal de være laget av spesielle materialer f.eks? :)

Endret av Helen
Skrevet (endret)

Hva med Ordning&Reda?

De har butikker i Bogstadveien og Olav V gate i Oslo. Som du ser av bildet fra butikkene så kan du velge i mange forskjellige farger på alt kontorutstyr.

Endret av Cava Queen
Skrevet

Tråden er ryddet iht. KGs regler.

Helen, mod.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Men mange butikker har bilder av produktene sine på nettet, så blir det enklere å titte litt rundt, istedet for fysisk å dra rundt på alle butikkene.. Hva er det du kunne tenkt deg da? Er litt vanskelig å komme med forslag når du bare sier at de ikke skal være kjedelige.. :) Er det spesielle farger du er ute etter eller skal de være laget av spesielle materialer f.eks? :)

Ja litt farger og motiver og slikt, som vi finner på notebøker og dagbøker :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hva med Ordning&Reda?

De har butikker i Bogstadveien og Olav V gate i Oslo. Som du ser av bildet fra butikkene så kan du velge i mange forskjellige farger på alt kontorutstyr.

så ganske fint ut :) takk, for ta en tur dit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...