Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Jeg finner masse fine note bøker og mapper, men oppbevarings permer og brevkurver er alltid så skjedelige, som jeg vet
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 (endret) Ellers ville jeg tro at et nettsøk er et kjekt sted å begynne, mye lettere å finne morsomme ting på nett! Endret 2. mars 2010 av Helen
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 (endret) Ellers ville jeg tro at et nettsøk er et kjekt sted å begynne, mye lettere å finne morsomme ting på nett! ja har søkt litt, men vill helst kjøpe fra butikk her I oslo Endret 2. mars 2010 av Helen
Gjest farge Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 (endret) ja har søkt litt, men vill helst kjøpe fra butikk her I oslo Men mange butikker har bilder av produktene sine på nettet, så blir det enklere å titte litt rundt, istedet for fysisk å dra rundt på alle butikkene.. Hva er det du kunne tenkt deg da? Er litt vanskelig å komme med forslag når du bare sier at de ikke skal være kjedelige.. Er det spesielle farger du er ute etter eller skal de være laget av spesielle materialer f.eks? Endret 2. mars 2010 av Helen
Cava Queen Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Hva med Ordning&Reda? De har butikker i Bogstadveien og Olav V gate i Oslo. Som du ser av bildet fra butikkene så kan du velge i mange forskjellige farger på alt kontorutstyr. Endret 2. mars 2010 av Cava Queen
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Men mange butikker har bilder av produktene sine på nettet, så blir det enklere å titte litt rundt, istedet for fysisk å dra rundt på alle butikkene.. Hva er det du kunne tenkt deg da? Er litt vanskelig å komme med forslag når du bare sier at de ikke skal være kjedelige.. Er det spesielle farger du er ute etter eller skal de være laget av spesielle materialer f.eks? Ja litt farger og motiver og slikt, som vi finner på notebøker og dagbøker
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Hva med Ordning&Reda? De har butikker i Bogstadveien og Olav V gate i Oslo. Som du ser av bildet fra butikkene så kan du velge i mange forskjellige farger på alt kontorutstyr. så ganske fint ut takk, for ta en tur dit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå