Gå til innhold

Bilete av kjæledyr-tråden :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipper her er mange fine kjæledyr ute og går her, så kanskje de vil vise fram katten, hesten, ilderen, hunden etc. til oss andre?

Eg kan jo starte :)

Vi har ein nydeleg pus som heiter Sussi. Ho er snart 1 år og ein skogkatt (men mest sannsynleg ikkje reinrasa, hehe :gjeiper: )

post-21766-1267481459_thumb.jpg

post-21766-1267481467_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katten min Nemi, 2 år gammel huskatt som jeg hentet fra en dyrevernsorganisasjon for 2 år siden. Hun er veldig krevende siden hun er veldig skvetten og har null tillit til folk. Hun stoler bare på meg, og denne tillitsærkleringen fra henne har gjort at jeg ALDRI vil miste hun, jeg føler hun er barnet mitt... Det er nok ingen som kan forstå hvor mye hun betyr for meg, det var snakk om at jeg måtte gi henne vekk pga endret bosituasjon, men bare tanken fikk meg til å gråte og med ekstra innsats fikk jeg det i mål =)

JEG ELSKER KATTEN MIN!!

post-34132-1267481917_thumb.jpg

Gjest Huffsa
Skrevet (endret)

Nydelige katter dere har! :)

Eier selv en orange kattebaby og en Japansk Spisshund hann på snart 3 år.

Men bor sammen med 4 andre katter og 1 hund til :) Men orker ikke legge ut bilde av alle, så bare mine :ler:

Hunden heter Ozzy og er babyen min.Fikk han av faren min. Han er min første egne hund og han betyr alt for meg.

Kattungen heter Fredrik og ble funnet under en brakke av søsteren min, midt i ødemarka, med et kjøttsår over halve ryggen. Han var da kanskje 8 uker. Skulle egentlig gi han bort, men (utrolig nok) forelsket jeg meg i han. :rødme: Så beholdt han. :)

post-32603-1267482174_thumb.jpg

post-32603-1267482257_thumb.jpg

Endret av Huffsa
Skrevet

Så fine alle sammen! :D

Eg elskar også katten vår - ho er så nydeleg!

Ho elsker å kose, og ho pratar stadig med oss :) Ho elskar tunfisk og tørrfisk (men vi må ikkje gi for masse, det er jo så salt), ho vil aller helst drikke rennande vatn frå badekaret og ho blir gjerne med på gåturar :) Då går ho bak, rundt og framom oss og mjauar og pratar med oss :)

Kjæledyr er fantastiske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...