Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest solarium
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 16 år.

har aldri prøvd solarium før, men siden det er vinteren så vil jeg gjerne ha litt farge, jeg er brunere enn gjennomsnitte og har aldri blitt solbrent i hele mitt liv, bare blitt litt varm på nesa om jeg soler meg for mye og da smører jeg på litt krem også går det over.

og da lurer jeg på om det er noen som vet om en krem jeg kan brune når jeg skal i solariumet?

Ikke noe sololje/babyolje, men solarium krem som gjør at en blir fortere brun/brunere, har lest en del og de fleste skriver det at man må ha litt grunnlag osv. og siden jeg er ganske brun så kan jeg vell bare begynne rett på?

har lest litt om SUPRE kremer og California tan, så jeg lurer på hva er best?

hvor kjøper man det og hva er ca prisen?

takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Unnskyld om jeg avsporer, men gjør huden din en tjeneste og bruk spf i sola. Selv om du ikke blir brent, så eldrer huden raskere.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kommer til å angre senere dersom du begynner å ta solarium. Man eldes mye raskere når man utsetter huden for sol/solarium.

Gjest Gjest
Skrevet

utsetter huden for sol/solarium?

om sommern så pleier jo alle og sole seg, og da utsetter man jo huden for sol, så merker man så mye forskjell med solarium et par ganger i mnd?

Skrevet

Heisann =) Jeg brukte en krem de solge i brun og blid salongen som var kjempebra. Ble kanonbrun etter et par ganger (og jeg blir ALDRI brun)... Husker desverre ikke hva den heter, men den var ganske dyr, kostet 260kr eller no... varte i flere måneder da (men var x sambo sin, derfor jeg bare brukte den et par ganger) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...