Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Men flesket på lårene er like hardt og sitter dønn fast..... HVa skal jeg gjøre? Har ennå 6-8 kilo igjen til jeg når en passeslig normalvekt, men mistenker at magen og ansiktet forsvinner mens lårene og leggene forblir like tykke....
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Jogge, løpe, elipse, svømme, danse, gå turer, spise sunt og i riktige mengder, gjøre litt styrketrening. Sånne vanlige ting man gjør for å gå ned i vekt. Har du store mengder fett er det helt vanlig at magefettet går først, så ikke vær bekymra for å bli syltynn i magen og enorm i lårene
2010slankeren Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Jogge, løpe, elipse, svømme, danse, gå turer, spise sunt og i riktige mengder, gjøre litt styrketrening. Sånne vanlige ting man gjør for å gå ned i vekt. Har du store mengder fett er det helt vanlig at magefettet går først, så ikke vær bekymra for å bli syltynn i magen og enorm i lårene Jeg ser fremdeles ikke den store forandringen på magen min desverre..
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Lykke til uansett! Har kikka litt på bloggen din
Chanel.No5 Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Hvis du ønsker å fjerne fett på lår må du redusere fettprosenten din generelt ved å innta færre kalorier enn du forbruker over tid. Dette gjør du ved å spise litt mindre samtidig som du beveger deg mer (inkl. cardiotrening).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå