Gjest Snart Frue Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Er det flere enn meg som synes at det er dårlig med norske sider med bilder av brudebuketter? Det er jo mange amerikanske sider, men de har ofte den typisk runde formen.. Er det noen som vet om et sted det finnes bilder? Skal jo innom blomsterbinderiet etterhvert men det er jo greit å ha en viss peiling på hva man liker i forkant.
lilleGrethe Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Jeg må bare si meg enig! Det virker som om det er veldig få norske blomsterbutikker som legger ut bilder på nett. Jeg bor i utlandet men skal ha bryllupet i Norge, og da er det begrenset med tid til å titte i forskjellige blomsterbutikker.. Har samlet opp litt bilder etterhvert, men synes det er vanskelig. Så mottar gjerne tips!
Gjest Sommerjenta* Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har ikke sjekka sånn veldig nøye, men har dere prøvd å lete på euroflora eller floriss sine sider? De fleste blomsterbutikker er jo med i en av de kjedene og kjedene liker å vise frem produktene man kan tilby. Bare en tanke Ellers var det en egen artikkel om akkurat brudebuketter i den nyeste utgaven av brudemagasinet til Mona Grudt
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Her fant jeg min bukett! http://www.bernzonsblommor.nu/brollopsgalleri.asp
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Her fant jeg min bukett! http://www.bernzonsblommor.nu/brollopsgalleri.asp Her var det mye fint! Men tradisjon tro er det vel mannen som skal orde med brudebuketten...?
Gjest Snart Frue Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 En liten oppdatering... jeg tok med forlover'n min til floristen idag og bestilte faktisk en bukett! Hun hadde masse bilder i butikken sin av alle fasonger farger osv osv som de hadde lagd tidligere. De tilhører interflora kjeden. Så nå er jeg fornøyd med valget og kan planlegge mer detaljert omkring pynting av lokalet osv...
gotcha Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Jeg fikk faktisk en del inspirasjon av å se på finn.no. En del legger ut bilder av seg selv på bryllupsdagen, med blomster i hånd, når de skal selge kjolen, og mange av disse har skikkelig flotte blomster!
Eddah Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Jeg synes man får noen ok resultater hvis man søker på bilder på google med søketeksten "modern bridal bouquet" (eller bytter "modern" med special/avant-garde/new-age/green o.l) Alt som ikke er runde tradisjonelle buketter er sikkert regnet som sært i USA, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå