Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i gang med pergo. Faktisk tatt siste tabelett av første omgang i dag. Bruker også clearblue fertilitetsmonitor for å sjekke eggløsning. I dag var første eggløsningstest og denne var allerede på high! Noen andre som bruker/har brukt pergo her og som kan uttale seg om når de hadde eggløsning :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei. Jeg er i samme båt som deg. Jeg har 28 dagers syklus. Jeg har fått Peak på dag 14 og 15 når jeg har tatt Pergo. High fra dag 9. Jeg spiste Pergo fra dag 5 til dag 9. Så Pergo har fungert på meg og endelig gitt meg EL, men har ikke blitt gravid enda, så skal til med ny runde Pergo fra i morgen. Denne gangen en tablett morgen og en kveld fra dag 3, så får se om det utgjør noen forskjell :)

Lykke til! Håper du får PEAK snart!!

Har du fått PEAK uten Pergo før? Jeg fikk aldri PEAK før jeg startet på Pergo...

Endret av Phobaeticus
Skrevet

Takk for svar jenter :) Det er kun andre "perioden" jeg bruker fertilitetsmonitoren nå. Har pcos å en tett eggleder og var til lap i januar å fikk svidd av litt. Perioden etter det fikk jeg PEAK på dag 23. Syklusen min er fra 27 til 65!!! dager. Så den er helt håpløs :kjefte: Supert at man d kan bruke monitor å følge med på syklusen.

Håper på peak i helgen å full klaff :yvonne:

Lykke til til dere også!!

Skrevet

Ja, håper det blir full klaff for oss snart!

Kan tipse deg om at Sticks til Monitoren får du kjøpt til ok pris på Britiske E-bay. www.ebay.co.uk

Gjest Gjest_ebitt_*
Skrevet
Ja, håper det blir full klaff for oss snart!

Kan tipse deg om at Sticks til Monitoren får du kjøpt til ok pris på Britiske E-bay. www.ebay.co.uk

Takk for det Phobaeticus :) Kjøpte i utgangspunktet monitoren på ebay med 60 stiks å fikk det for ca 1300 norske (med toll) så det lønner seg stort å sjekke på nett. Brukte 20 stiks på første periode så det går jo noen da.. Håper det holder med de jeg har igjen da :rødme: ellers så skal jeg inn å sjekke.

Fin dag til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...