Charn666 Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Noen som har prøvd denne? Virker den mot kviser og uren hud? Akne? Har lest en go del om denne nå. Og det ser ut som den skal virke. Men vil gjerne ha din erfaring. Takk for svar:)
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Noen som har prøvd denne? Virker den mot kviser og uren hud? Akne? Har lest en go del om denne nå. Og det ser ut som den skal virke. Men vil gjerne ha din erfaring. Takk for svar:) Jeg har brukt nattlysolje en stund nå, og den har gitt meg mer glød i ansiktet og jeg har blitt kvitt kløe på leggene som jeg har vært plaget av, men jeg den funket ikke mot kviser på meg i alle fall. Men for rundt 2 uker siden begynte jeg å bruke jojobaolje i ansiktet, å det tok virkelig knekken på kvisene! Har aldri hatt så pen hud som jeg har nå. Så hvis du ikke har prøvd jojobaolje anbefaler jeg deg å gjøre det! Det er virkelig et vidunderprodukt
Frua Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Her merket jeg overhodet ingen forskjell og jeg har knasket meg igjennom 2 bokser nå.
Gjest Nanne70 Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har brukt nattlysolje i mange år. Selv om jeg ikke er plaget av kviser, har jeg merket forskjell på huden når jeg av ulike grunner i perioder ikke har spist nattlysolje.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har brukt nattlysolje en stund nå, og den har gitt meg mer glød i ansiktet og jeg har blitt kvitt kløe på leggene som jeg har vært plaget av, men jeg den funket ikke mot kviser på meg i alle fall. Men for rundt 2 uker siden begynte jeg å bruke jojobaolje i ansiktet, å det tok virkelig knekken på kvisene! Har aldri hatt så pen hud som jeg har nå. Så hvis du ikke har prøvd jojobaolje anbefaler jeg deg å gjøre det! Det er virkelig et vidunderprodukt Hvilken annen hudpleie bruker du da? Kun smøre inn jojobaolje?Om kvelden? Har det hjulpet på hudormer også?
Gjest Vurderer også nattlysolje Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har brukt nattlysolje i mange år. Selv om jeg ikke er plaget av kviser, har jeg merket forskjell på huden når jeg av ulike grunner i perioder ikke har spist nattlysolje. Hva har du merket da?
Gjest Nanne70 Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Hva har du merket da? Jeg opplever at huden min får mindre glød, mer fet hud i T-sone (har blandingshud) og porene blir større når jeg ikke bruker nattlysolje. Men jeg husker egentlig ikke hvor lang tid det tok før jeg merket at huden ble bedre da jeg startet, det kom gradvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå