Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Hei Det er sikkert litt idiotisk av meg å komme hit med et "tenåringsspørsmål", men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg tror jeg starter fra begynnelsen av: Jeg er en jente på 16 år. Forrige fredag var jeg på en fest som var ganske kjedelig med folk fra skolen min. Der møtte jeg en kjempesøt fyr, og vi satt å pratet store deler av kvelden. Dagen etter begynte vi å snakke på facebook, og deretter på skype. Alt har bare blitt mer og mer komplisert.. Det er helt tydelig at han er kjempe interessert i meg, og han overøser meg med hjerter og "kjærlighets" smileys hele tiden. Vi har hatt på web kamera, og jeg har tullet litt og kanskje vist frem litt mer enn jeg burde. Jeg er en ganske åpen person, så vi har pratet om alt mellom himmel og jord, om sex, famile, og livet generellt. Jeg har hele veien syntes at han var en søt fyr, men jeg har også hele veien vært i tvil. Jeg føler at han på en måte ikke er noe for meg, selv om han er kjempe snill og søt, og sånn. Det er på en måte en tvil der hele tiden.. Så nå har jeg tenkt på dette en del da, spesielt i dag, og jeg har funnet ut at jeg kanskje har gått litt for langt over streken til å bare snu meg å løpe vekk nå. Jeg er rett og slett redd. Redd for å binde meg. Og det er jo ikke helt riktig at jeg overhode ikke er forelska.. Jeg syns det er så synd, fordi han er virkelig en herlig person som jeg kommer godt overens med, men likevel så er det den tvilen som gnager meg i bakhodet hele tiden. Så jeg har bestemt meg for å stanse det før vi går enda lenger. Problemet er bare at jeg ikke orker tanken på å såre han.. fordi for han virker det jo som om jeg liker han også.. Huff, jeg har vært helt deprimert i hele dag fordi jeg føler meg så utrolig slem.. Vet hverken hva jeg skal si eller gjøre akkurat nå.. Det eneste jeg vet er at jeg må få gjort noe med det her fort, fordi dette går virkelig ut over meg. Noen som har noen forslag til hva jeg kan si? Takk for svar ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå