Gjest sexysadie Skrevet 8. september 2003 #1 Skrevet 8. september 2003 Min venninne driver til stadighet og skaffer seg elskere via nettet. Hvor utbredt er dette egentlig? Synes d eg3ntlig blir litt "kaldt" selv om d sikkert gjør enkelte ting enklere.
chimp Skrevet 8. september 2003 #2 Skrevet 8. september 2003 Er nok blitt veldig, veldig vanlig etterhvert....Jobber sammen m flere single jenter som støtt og stadig prøver dette! Og hvorfor ikke??? Kan jo bli temmelig lei av sånn sjekking på by'n. Nett-møte er jo no helt annet enn gammeldagse kontaktannonser. Her kan man jo bli kjent m personen over tid først, snakkes på tlf, evt utveksle photos og møtes på nøytralt sted! Vet at d har funka for mange.....Elskere var d visst du sa ja! Jo, d også! Også gifte og samboende er stadig på jakt etter eventyr visstnok, men d blir jo en annen diskusjon! Terskelen for utroskap er nok mye lavere etter internett vil jeg tro.....
Gjest lurven Skrevet 9. september 2003 #3 Skrevet 9. september 2003 jeg traff vennina til dama på nettet.. og vi ble enige om åmøtes.. da traff jeg vennina også (som nå er dama mi)
Silfen Skrevet 9. september 2003 #4 Skrevet 9. september 2003 Jeg har truffet både fuckingfriends og venner på nett. Om ikke jeg gjorde det på den måten, kunne jeg jo rett og slett burt meg inne, jeg er jo hjemme hele tiden.
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #7 Skrevet 17. september 2003 Enkelt og enkelt.. Joda, jeg har også hørt folk fortelle hvor flotte damer og menn de har møtt på nett. Dette forteller til og med mine "nettvenner"..Det er ikke måte på hvorfan de skryter av sine tidligere dater..Så ber de om å få treffe meg, og det skal bli så hyggelig og greier. Men så hører jeg ingenting, enda jeg både stiller meg positiv og sier jeg også gleder meg til å treffe de..men så blir det taust...Hvorfor?? Jeg er så såret...betyr jeg så lite liksom..kan de bare glemme meg? Det kan ikke være utseende de misliker for de har jo ikke sett meg. De sier til og med at de fortrekker treff fremfor å bli kjent pr. mail. Ute på byen får jeg da også høre at jeg er både pen og vakker, og får lett napp. Jeg skjønner ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå