Gå til innhold

Bridezillas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som føler seg som bridezillas her? :)

Jaggu er det mange som er helt opp i det når det kommer til bryllup!

Føler meg totalt avslappet og har alt under kontroll.

Håper jeg unngår bridezillastendensen når det nærmer seg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som så klagete Karen igår...??

Den dama ville ikke jeg vært gift med.... :roll:

Synes likevel det er en god ide å sende et slikt program.

Igår fikk jeg lurt gubben til å ta opp 24 og se brudene med meg, og han skjønner nok at ikke jeg er gal som bruker 2000 på trompetist i kirken når damene skal ha bryllupskaker til 2400 dollar.... :ler:

Ellers synes jeg faktisk at jeg har et relativt avslappet forhold til bryllupet, (ja faktisk!) jeg lever meg ut her inne og gir omgivelsene fred og ro...

Men egentlig synes jeg man skal ha lov til å ta av litt, man skal jo gifte seg bare en gang og det er livets absolutte høydepunkt.....

Nå har vi fremdeles åtte måneder igjen, da...... :sjarmor:

Skrevet

Jeg føler meg ganske avslappet nå. Har bestilt kirke og lokale, så det viktigste er i boks. Nå skal jeg bare bruke god tid til å tenke på detaljene. Jeg koser meg med planleggingen, jeg. Men jeg må innrømme at jeg er redd for at jeg kommer til å bli litt mer stresset når det nærmer seg.

Hvis jeg begynner å ligne bare litt på Julia i Bridezillas, avlyser jeg hele greia. Stakkars mann! Jeg tror han angret... :(

Snart skal jeg begynne å lete etter brudekjole... :P:P:P

Skrevet

Er helt enig med siste innlegg her, jeg har akkuratt 7 måneder til jeg skal gifte meg, og de 7 månedene skal jeg virkelig kose meg som forlovet og kjøpe brudeblader, chatte på disse sidene etc..Det er tross alt første og siste gang i livet jeg kan gjøre dette. Og jeg syns det er så UTROLIG GØY!!!!!

Men, er glad jeg har disse chatte sidene, så kan jeg faktisk være "normal"ute in the real life, og ikke plage vettet av folk med bryllups tjas og mas. Ta Julia for eksempel i Bridezillas. FYTTIKATTA FOR EN GAL ANNOYING DAME!!!!

Skrevet

Joda, føler meg totalt som en bridezilla!!! Men håper jo jeg ikke er fullt så ille som damene i "Brudegalskap...". Hadde håpet at det bare var å ta alt med ro nå de siste dagene før bryllupet, men det er jo alltid noen småting. Som jeg ikke helt klarer å bare overlate til seg selv, og tenke at "dette går jo bra selv om fargen på den ene blomsten i sangheftet har litt feil nyanse". :ler: Er ikke fullt så ille, men noen ganger kjennes det ut som om jeg er i nærheten. Men på lørdag er dagen, så snart er galskapen min over, får jeg tro :ler: Har da vært mye kos med planlegging og forberedelser, tross alt, og bridezilla-tendensene har forhåpentligvis ikke vært for fremtredende før nå de siste dagene :wink:

Skrevet

Jeg gjør som Tex: jeg lever meg ut her inne og lar omgivelsene få fred og ro. Jeg har egentlig ingen tro på at jeg blir en bridezilla (men man vet jo aldri hvordan jeg vil oppføre meg når det nærmer seg... Jeg er en kontrollfrik mht. andre ting)

Skrevet

Her er alt under kontroll (så langt). Tar det helt med ro og har i bakhodet at selv om det er kun en gang i livet man gifter seg, så er det i mine øyne sinnsykt nok å bruke så mye penger på én dag - vi prøver med andre ord ikke å ta helt av :).

Skrevet

Jeg og min samboer er nok det motsatte. Tar ting som det kommer, begynnte planleggingen 3 mnd. før. Nå er det 2 mnd. igjen og det er ennå mange ting som må planlegges. Får mange ideer av å kikke på forumet her da!

Skrevet

Tror nok ikke jeg er en av bridezillas.. men er veldig engasjert i serien :)

inatt drømte jeg f eks at jeg var Karen......eller noe sånt... :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...