Gjest Ronnyjonny Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Eksen min ville ha likestiling i hjemmet. Vi jobba begge 100% og hun ville ha meg med på arbeid i hjemmet. Jeg brukte noen triks for å slippe unna :-) Jeg brukte ofte sånne triks, da jeg ikke orket disse konfliktene. Vasket gulvet dårlig. Vasket vinduer med gulvklut. Vasket nye, røde gensere sammen med hennes dyre, hvite undertøy - gjerne på kokvask. Fomlet og knuste favorittglassene hennes når hun ba meg hjelpe å vaske opp. Støvsugde oppå salongbordet så det kom riper. Har dere gutta her inne andre tips/triks dere har benyttet for å slippe drittarbeid.
Gjest Kårejånni Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Jeg er mann og er for likestilling i hjemmet. Det ble det dessverre slutt på når jeg ville ha motorsykkelen i gangen, kinoanlegg i stua og fet stereo i kjellerstua. Da ville hun heller bestemme alt selv...
Gjest Gjest_Chloè_* Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Eksen min ville ha likestiling i hjemmet. Vi jobba begge 100% og hun ville ha meg med på arbeid i hjemmet. Jeg brukte noen triks for å slippe unna :-) Jeg brukte ofte sånne triks, da jeg ikke orket disse konfliktene. Vasket gulvet dårlig. Vasket vinduer med gulvklut. Vasket nye, røde gensere sammen med hennes dyre, hvite undertøy - gjerne på kokvask. Fomlet og knuste favorittglassene hennes når hun ba meg hjelpe å vaske opp. Støvsugde oppå salongbordet så det kom riper. Har dere gutta her inne andre tips/triks dere har benyttet for å slippe drittarbeid. Stikkordet her er vel eksen! Som man reder ligger man, mannemannemannen.
El Capitan Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Har dere gutta her inne andre tips/triks dere har benyttet for å slippe drittarbeid. Nå er det kanskje litt feil av meg å dømme andre mennesker jeg ikke kjenner, men dette er faktisk tankegangen til en gutt, og ikke en mann. Du betegner jo deg selv som en gutt, så det ligger kanskje noe i det? Dette er i hvert fall ikke oppførselen til en mann.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Nå er det kanskje litt feil av meg å dømme andre mennesker jeg ikke kjenner, men dette er faktisk tankegangen til en gutt, og ikke en mann. Du betegner jo deg selv som en gutt, så det ligger kanskje noe i det? Dette er i hvert fall ikke oppførselen til en mann. Enig! Sånt hadde jeg bare forventet av en gutt som har bodd hos mamma hele livet. De som har vært voksne en stund og bodd alene synes ikke husvask er noe som på død og liv må unngås, de forstår at det er en like vanlig del av livet som å pusse tennene. Finnes vel måte på latskap, en person som gjør alt for å bruke minst mulig kalorier og bli mest mulig feit er veldig usexy. Det er også en lite attraktiv kvalitet at du ikke klarer å rengjøre skikkelig engang når du først "prøver". Bruker han gulvkluten på kjøkkenbenken får man fort assosiasjoner til at han er slaskete, skitten, sløv, uhygienisk og faktisk litt mindre intelligent. Så planen din er ikke så fryktelig god, hvis du har ambisjoner om å være en tiltalende person og ha et bra forhold
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Hehehe... Mammadalt. Ikke rart det er en eks det er snakk om. Lykke til som evig singel, eventuelt med importbrud om noen år.
Gjest Emma Marie Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Følger du ikke med i media eller? "Menn som hjelper til i hjemmet har mer og bedre sex" Kanskje det er en grunn til at hun er exen din og ikke dama di lenger Jeg hadde hvertfall ikke holdt ut med med en mann/gutt som trodde han levde hjemme hos mora si ennå! Men skjønner mannfolks frustrasjon rundt "likestilling". Skal vi kvinnfolk forvente at gutta støvsuger og vasker klær skal dere også kunne forvente at vi ikke sier nei til stereo i stua og tappekran i kjelleren. Kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg får veldig lyst til å gjøre ting for samboeren min når han hjelper til med det som trengs. Jeg har ingenting imot å sette på en fotballkamp med øl og potetgull, beina på bordet og anlegget på full guffe (uavhengig av om jeg vil se frustrerte fruer) når jeg kommer hjem fra jobb til ferdig middag.. Please your woman and she will please you!
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #10 Skrevet 3. mars 2010 Løsningen på problemer hjemme er lett med tanke på vasking osv. Vi menn elsker dingser som lyser og kan kobles til pcen. Så hvorfor ikke bare skaffe dingser som gjør alt dette. Det kan bli dyrt men det er virkelig morsomt. eneste som mangler er noe som fikser vask av vindu. hmmm må finne opp noe der før jeg flytter sammen ei dame :=)
Sarah_83 Skrevet 3. mars 2010 #11 Skrevet 3. mars 2010 (endret) Eksen min ville ha likestiling i hjemmet. Vi jobba begge 100% og hun ville ha meg med på arbeid i hjemmet. Jeg brukte noen triks for å slippe unna :-) Jeg brukte ofte sånne triks, da jeg ikke orket disse konfliktene. Vasket gulvet dårlig. Vasket vinduer med gulvklut. Vasket nye, røde gensere sammen med hennes dyre, hvite undertøy - gjerne på kokvask. Fomlet og knuste favorittglassene hennes når hun ba meg hjelpe å vaske opp. Støvsugde oppå salongbordet så det kom riper. Har dere gutta her inne andre tips/triks dere har benyttet for å slippe drittarbeid. LOL!!!! ha ha Dette ikke triksene for å slippe unna egentlig. Dette er triks som er gode å bruke hvis du ønsker at dama skal tro du er mindre intelligent og hvis du ønsker å bli dumpa. og hvis du ikke vil ha sex. Blir ikke noe på deg på den måten. morsomste jeg har lest på lenge. Endret 3. mars 2010 av Sarah_83
Gjest Coolaid Skrevet 3. mars 2010 #12 Skrevet 3. mars 2010 LOL!!!! ha ha Dette ikke triksene for å slippe unna egentlig. Dette er triks som er gode å bruke hvis du ønsker at dama skal tro du er mindre intelligent og hvis du ønsker å bli dumpa. og hvis du ikke vil ha sex. Blir ikke noe på deg på den måten. morsomste jeg har lest på lenge. DET "trikset" der, med ikkenoe sex, funker ikke på oppegående menn - bare til info..... (men så ville vel oppegående menn hatt mere respekt for seg selv og sin partner enn å syte om husarbeid. Husarbeid er greit det, så lenge man får lov å gjøre det på sin egen måte.
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 3. mars 2010 #13 Skrevet 3. mars 2010 "Menn som hjelper til i hjemmet har mer og bedre sex" Please your woman and she will please you! Er damer horer?
Gjest brutal_mann Skrevet 3. mars 2010 #14 Skrevet 3. mars 2010 Mitt triks har vert å knulle vettet av henne Blir mye bra middager og andre ting utav slik
Gjest Gjest_line_* Skrevet 3. mars 2010 #15 Skrevet 3. mars 2010 "Menn som hjelper til i hjemmet har mer og bedre sex" Please your woman and she will please you! Er damer horer? Horer? Jeg tviler da på at det var det hun mente.. Hvis partnere gjør ting for hverandre blir det et forhold som går ut på å gi. Man får større respekt for hverandre og får lyst til å gjøre litt ekstra for hverandre. Det tror jeg hvertfall! Det er ikke snakk om at man skal gjøre noe og så få belønning, det er snakk om å ha en balanse mellom partene som gjør at begge to får mere overskudd og at begge vil gjøre noe for å glede den andre osv
Gjest Gjest_My_* Skrevet 3. mars 2010 #16 Skrevet 3. mars 2010 Det har du rett i, brutal mann. Funker på meg, ihvertfall. Da er jeg til og med tilbøyelig til å ta en større del av husarbeidet. ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå