Gjest Gjest_Dame_* Skrevet 1. mars 2010 #1 Del Skrevet 1. mars 2010 OK. Første date. Rollene er litt uklare enda. Redd for å havne i "vennensonen". Har hørt at man burde ta på daten tre ganger under daten for å vise romanisk interesse. Jeg er ikke et veldig fysisk mennekse. Er stryke bort håret til andre personen, børste bort rusk fra andre personen, tilfeldig komme borti andre personen ok tilnærmelser, eller skal man holde i hånda, klemme, osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 1. mars 2010 #2 Del Skrevet 1. mars 2010 Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spørs Skrevet 1. mars 2010 #3 Del Skrevet 1. mars 2010 det kommer vel an på kjemi og personlighet. hvis du føler deg tiltrukket og liker personligheten hans, så er jo kyssing fullt ut mulig på første date+ enda lengre. vil anbefale deg å gjøre ting når du er i tvil, som f.eks kyss. gjør det som faller deg inn :gjeiper: ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 1. mars 2010 #4 Del Skrevet 1. mars 2010 Gjør det som er naturlig. Ikke ta på kun for å ta på. Det er bare pinlig. Meeeeen. På en første date burde det være masse muligheter hvor dette kan skje naturlig og jeg ser ingen grunn til å vente. Hvilke sine regler er det egentlig dere spiller etter? Lat som om dere er på en øde øy eller i deres egen verden hvor kun dere bor. Hadde dere følgt sosiale regler da som andre har laget og spillet spill med hverandre eller hadde dere vært NATURLIGE og ÆRLIGE??? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #5 Del Skrevet 1. mars 2010 På første date vurderer jeg deg bare, snakker med deg og blir litt bedre kjent. Thats it. Begynner du å ta på meg stikker jeg og sier høflig lykke til videre. Det er kun snakk om 1 møte, ta det ROLIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingefær Skrevet 1. mars 2010 #6 Del Skrevet 1. mars 2010 jeg hadde fått fullstendig hetta om noen hadde holdt meg i hånda på første daten, hvis det er første gang vi treffes. For at dette skulle vært naturlig for meg måtte det vært kjærlighet ved første blikk og mere til tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 2. mars 2010 #7 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvis jeg føler det "er noe" der, tar jeg på henne - fingerleker, stryker på hånden, stryker vekk hår fra ansiktet. Hvis hun får hetta av det, var det ikke gjensidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 2. mars 2010 #8 Del Skrevet 2. mars 2010 Dette kommer vel litt an på hvor godt man kjenner hverandre fra før, eller? Hvis det er første date med noen en kjenner fra før er det kanskje mer naturlig å skulle ta på hverandre for å demonstrere at dette ikke er en vennedate, mens det ikke er like naturlig hvis man treffer en nettdate, f.eks? Jeg traff kjæresten min på nettet. Vi møttes rimelig raskt etter at vi hadde begynt å skrive til hverandre (10 dager), så vi hadde ikke knyttet oss så veldig til hverandre før vi møttes. Første date gikk vi bare ut og tok en kaffe, og pratet veldig vennskaplig og lite flørtete egentlig. Da hadde det vært veldig unaturlig hvis han skulle tatt på meg over kafebordet tre ganger i løpet av daten. Så møttes vi igjen to dager senere, og skulle rusle en tur til et museum. Da tok han hånda mi med en gang vi møttes, og det tror jeg var viktig for å ikke havne i vennetralten for oss begge. Hadde jeg kjent han fra før hadde det sikkert vært naturlig å holde hender hvis det var første date også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dame_* Skrevet 2. mars 2010 #9 Del Skrevet 2. mars 2010 Vi kjenner hvarnadre litt fra før. Gjennom venner. Har egentlig sett mye til ham, men vi snakker sjelden. "Daten" er til helga. Jeg ba med ham. Han sa bare ja. Så jeg tenker at han kanskje kan oppfatte det som en vennedate. Men jeg vil noe mer. Vi har ikke tatt på hverandre før. Men jeg vil ikke havne i vennesonen. Én gang i løped av daten er kankje nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 2. mars 2010 #10 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Trodde "vennedate" var at man ville noe mer enn bare være venner? Hvis man bare skal møte en venn for hygge, kalles det vel ikke date? For øvrig synes jeg du skal la være å telle... har du lyst til å ta på ham, så gjør det. Endret 2. mars 2010 av Stillest vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 2. mars 2010 #11 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvis jeg føler det "er noe" der, tar jeg på henne - fingerleker, stryker på hånden, stryker vekk hår fra ansiktet. Hvis hun får hetta av det, var det ikke gjensidig. Ja nemlig. Har vært på date der vi gikk hånd i hånd som den selvfølgeligste ting i verden. Og har vært på date der avskjedsklemmen har gitt meg grøsninger (hvis jeg ikke var obs på at den kom og klarte å være tre skritt unna...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_karry_* Skrevet 2. mars 2010 #12 Del Skrevet 2. mars 2010 Pulings på første date! Alltid! Er han ikke god i senga gidder jeg ikke kaste bort tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dame_* Skrevet 2. mars 2010 #13 Del Skrevet 2. mars 2010 Trodde "vennedate" var at man ville noe mer enn bare være venner? Hvis man bare skal møte en venn for hygge, kalles det vel ikke date? For øvrig synes jeg du skal la være å telle... har du lyst til å ta på ham, så gjør det. Ok. Det visste jeg ikke. Jeg mente vennedate som i ikke-romanisk. Men jeg sa ikke ordet date til ham i det hele tatt, bruker egentlig ikke det untatt for tøys Jeg tnker at det er bedre å ta på ham når når jeg enten skal ta hår vekk fra fjeset ans, ect eller tilfeldig. Det blir kanskje litt plutselig å bare holde ham i handa? Jeg har forresten ikke hatt kroppskontakt med ham tidligere. Så det blir første "kroppskontakt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_oliven_* Skrevet 2. mars 2010 #14 Del Skrevet 2. mars 2010 OK. Første date. Rollene er litt uklare enda. Redd for å havne i "vennensonen". Har hørt at man burde ta på daten tre ganger under daten for å vise romanisk interesse. Jeg er ikke et veldig fysisk mennekse. Er stryke bort håret til andre personen, børste bort rusk fra andre personen, tilfeldig komme borti andre personen ok tilnærmelser, eller skal man holde i hånda, klemme, osv. Kyssing på 4. date. Holde hånda til hverandre på 4. date. spent på 5. date Viktig å ta med rolig og følg magefølelsen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 2. mars 2010 #15 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg tnker at det er bedre å ta på ham når når jeg enten skal ta hår vekk fra fjeset ans, ect eller tilfeldig. Tenk mindre. Ikke planlegg. Får du lyst til å stryke vekk håret fra ansiktet hans, så gjør det. Får du lyst til å fortelle at du liker å ha geitost på pannekakene, så gjør det. Det går på nøyaktig det samme: Får du lyst til noe, bare gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hmmm_* Skrevet 5. mars 2010 #16 Del Skrevet 5. mars 2010 Av en eller annen grunn så ender jeg alltid opp med å få sex på første date, om det er fordi jeg dater billige jenter eller om det er fordi de føler seg trygge og komfortable med meg, vet jeg ikke! Gutta mine har det ikke slik, og det plager meg litt og ikke vite hvorfor det nå er slik med meg..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_LOL_* Skrevet 5. mars 2010 #17 Del Skrevet 5. mars 2010 På første date vurderer jeg deg bare, snakker med deg og blir litt bedre kjent. Thats it. Begynner du å ta på meg stikker jeg og sier høflig lykke til videre. Det er kun snakk om 1 møte, ta det ROLIG er vel ikke ofte noen får så mye panikk av litt berøring :gjeiper: ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 5. mars 2010 #18 Del Skrevet 5. mars 2010 På første date vurderer jeg deg bare, snakker med deg og blir litt bedre kjent. Thats it. Begynner du å ta på meg stikker jeg og sier høflig lykke til videre. Det er kun snakk om 1 møte, ta det ROLIG Folk er forskjellige. Noen stikker hvis det blir for "rolig", for eksempel ingen berøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #19 Del Skrevet 5. mars 2010 Av en eller annen grunn så ender jeg alltid opp med å få sex på første date, om det er fordi jeg dater billige jenter eller om det er fordi de føler seg trygge og komfortable med meg, vet jeg ikke! Gutta mine har det ikke slik, og det plager meg litt og ikke vite hvorfor det nå er slik med meg..hmm.. Hi hi... Du er kanskje helt uimotståelig da. Men kanskje du ikke har et statusyrke for eksempel. Dersom en jente med advokatutdannelse går på date med en snekker tror jeg det er en sjanse for at jenta vil se på han mer som et sexobjekt en en fremtidig ektemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå