Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Så ei jente i dag med den cameltoe'en i stad. Jeg skjønner ikke at de tør. Er det ikke flaut å gå slik at alle omtrent kan se formen og nermest musa? Har du hatt cameltoe noen gang?
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Nei, så trange bukser har jeg ikke hatt siden 70-tallet. Er det liksom noe verre enn at man ser "bulen" til gutta? Ikke at det er spesielt lekkert uansett men..
Chiyo Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Nei, men jeg hadde en lærer på ungdomskolen som alltid trakk buksa så langt opp at den gikk langt inn i fitta. Det var så kraftig cameltoe at det var til å bli kvalm av.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Jeg tror ikke dem som gjør dette er klar over det selv, så jeg tror ikke det handler om at de tør eller ikke. De fleste vet ikke om det eller tenker kanskje at ingen andre legger merke til det. Jeg kan snakke for meg selv å si at det for meg kan være vanskelig å finne ettersittende bukser som ikke gir meg litt cameltoe. Jeg har litt store ytre kjønnslepper og blir det strammt blir det litt skvist desverre. Et likevel alltid opptatt av dette når jeg kjøper bukser. Det har mye med sømmen på buksa å gjøre og hvordan den er i livet, så en del bukser må jeg rett og slett ungå. Det har ikke bare med at de er trange å gjøre, men også med formen altså. Jeg er enig i at det er lite pent, og jeg syntes synd på de som går rundt og viser dette ofte, siden jeg tenker de ikke er klar over at andre syntes det er stykt/ubehagelig.
LetThemEatCake Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 När man provar ett par byxor så står man ju still och tänker inte på att de kan glida upp. Jag påminde min egen mamma härom veckan att cameltoe är ute för längesedan, men hon hade ingen aning om att hon gått runt med det själv, haha. Så det är nog ingenting man väljer med flit om man säger så..
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 När man provar ett par byxor så står man ju still och tänker inte på att de kan glida upp. Jeg bruker å sette meg ned på huk, sette meg ned på stolen i prøverommet etc (mest får å sjekke hvor langt den glir ned bak) og da merker man jo litt mer om hvordan buksen oppfører seg og hvor mye den glir opp. Tenker av og til på at folk hadde fått seg en god latter om de observerte meg i prøverommet.
LetThemEatCake Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Haha ^^ Ja, jag brukar ju också hålla på så, men alla gör ju inte det (läs: min mamma). Det blir ju en dansant akt i provhytten, hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå