Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Hvor i Drøbak eller Ås kan man ta passfoto i fotoautomat? (Trenger ikke å være "ordentlig" passfoto, skal brukes til medlemskapskort)
Møffi Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Man kan ta det på fotobutikken på Ås mener jeg, men er ikke automat da. Hvis ikke kan du prøve i Ski...
Gjest ts Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Man kan ta det på fotobutikken på Ås mener jeg, men er ikke automat da. Hvis ikke kan du prøve i Ski... Dytter på denne, siden det haster litt. :-) Fikk visst svar samtidig som jeg dyttet, hehe. Takk for svar, Møffi! Du vet vel ikke tilfeldigvis prisen på det i Ås (og evt hvor i Ski?).
Kjetil S. Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Dytter på denne, siden det haster litt. :-) Hjelper til å dytte, og råder deg til IKKE å bruke den som står i Oslofjordtunellen!! ;-))
Rumohra Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Ski politistasjon har en fotoautomat såvidt jeg vet!
Møffi Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Fikk visst svar samtidig som jeg dyttet, hehe. Takk for svar, Møffi! Du vet vel ikke tilfeldigvis prisen på det i Ås (og evt hvor i Ski?). Fotobutikken er vel stengt nå, så hvis det haster såpass er jo ikke det et alternativ, vet desverre ikke prisen eller hvor i Ski.. Hadde lett ifm med Ski storsenter/jernbanestasjonen/politistasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå