Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har begynt og tenke på sminken jeg skal bruke på den store dagen. Og det er jo ikke bare bare.

Den skal holde, den skal tåle litt klamhet og tårer, mascaraen kan ikke være klumpete (nærbildene), og den skal dekke godt.

Jeg har hørt at mange bruder sliter med uren hud når bryllupet nærmer seg pgr av stress, så da er dekksminke og forebygging viktig.

Har dere andre begynt med forebyggende? Prøvd ut litt forskjellige sminkemerker? Prøvd ut hvordan dere skal sminke dere den dagen?

Jeg vil gjerne "gløde" så kom gjerne med tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker ikke sminke, så jeg må ærlig talt ikke tenkt så mye på det. Skal ha en frisør som også ordner sminken for dagen, så jeg lar henne ta seg akkurat det punktet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal også sminke meg hos frisøren på dagen. Jeg skal jo ha prøvetime uka i forveien så da får jeg bestemt hvordan det skal bli. Men jeg prøver å spise sunt og drikke mye vann, har trappet ned kaffedrikkingen, mindre alkohol...lever i det heletatt mer sunt. Men jeg ville ikke eksperimentert med nye merker sminke heletiden da huden kan reagere på dette..

Skrevet
Jeg skal også sminke meg hos frisøren på dagen. Jeg skal jo ha prøvetime uka i forveien så da får jeg bestemt hvordan det skal bli. Men jeg prøver å spise sunt og drikke mye vann, har trappet ned kaffedrikkingen, mindre alkohol...lever i det heletatt mer sunt. Men jeg ville ikke eksperimentert med nye merker sminke heletiden da huden kan reagere på dette..

Akkurat det samme gjør jeg, mye vann, spise sunnere, mindre alkohold, mindre kaffe, trener og bruker mye dampbadstue (får super myk hud) .. og så har jeg også gitt beskjed om at jeg skal sminkes med i.d sminke .. den bruker jeg til vanlig og er super fornøyd med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...