Gå til innhold

hvor mange har du hatt sex med...

tessa

Anbefalte innlegg

Jeg blåser egentlig i hvor mange man har hatt sex med. På den andre siden synes jeg ikke det ville vært så veldig morsomt å vært f eks nr 30 i rekken hos min kjære..

Kruszewski: Jeg synes du virker utrolig umoden! "Verden er lagt opp til at sånne ting skjer"?! Er du ikke voksen nok til å si nei? Selv om du skriver at du ikke er det, synes jeg det virker som om du er stolt av å ha hatt 10 stk i en alder av bare 18 år. Har du tenkt på at du kan få kjønnssykdommer og/eller bli gravid? Du bør også tenke på at ikke alle er så "frisinnede" som deg og at det derfor lett blir rykter om at du er billig osv. Generelt synes jeg bare man skal drite i rykter og heve seg over dem, men det er vel ikke noe koselig å bli kalt lett på tråden? Jeg synes du har hatt for mange i din alder.

Dagens moralpreken..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Julie: Du skriver at man må respektere folk, uansett hvor mange man har hatt sex med. Ærlig talt, jeg respektere alle mennesker, men ikke alle handlinger! Jeg respekterer IKKE at folk er billige luddere som har feid over halve byen. Når man har hatt mange blir det rykter og de billige ludrene skjønner jo ikke at det er nettopp fordi man vet at de er billige at de får noe!

Jeg synes det er helt greit med noen sexpartnere, men jeg ville ikke tatt i ei godt brukt jente med illtang en gang!

Jeg er mann selv, men jeg har like lite til overs for billige menn som billige damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er sex noe veldig personlig og det gir meg ingenting dersom jeg ikke ikke har ekte og sterke følelser for partneren.

Jeg hadde ikke orket å ha sex med en ukjent mann.

Blir egentlig litt sjokkert over hvor mange partnere noen av dere har hatt.

Selvsagt skal man gjøre som man vil, men for meg høres dette helt vilt ut. Er glad for de erfaringene jeg har fått gjennom årene og ville ikke vært for uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Må si jeg er sjokkert over mennesker som kan få seg til å kalle andre "billige luddere".

Her inne kjenner vi hverandre stort sett utifra hva som blir skrevet i innleggene. Mye er personlig, og det er samtidig lett å bli flåsete i sine uttalelser, beskyttet bak ukjent identitet og tastaturet som vi er.

Om vi velger å ha 0 eller 200 partnere er det vår egen sak; så lenge vi ikke sårer andre eller oss selv, verdsetter oss selv og vår(e) partner(e), ikke sprer kjønnssykdommer eller blir uønsket (for begge partnere) gravide.

Kropp og seksualtitet er en personlig ting, og friheten til å velge hvem og hvor mange partnere vi vil dele det med, er helt og holdent vår egen. Ingen har rett til å dømme andre for å ha for mange (eller for få) partnere.

Om vi er uerfarne eller veldig "erfarne"; vårt eget utgangspunkt og syn på sex behøver ikke være rett for andre. For noen kan det være vanskelig å finne egenverd og respekt for andres verd ved å ha et titalls partnere. Andre synes det er rart, og gir lite erfaringsgrunnlag om man bare skal holde seg til en eneste.

Respekter og verdsett hverandre og deg selv. Holdninger til og syn på andre som "billige luddere" er respektløst i seg selv. Om mange sex-partnere vitner om liten respekt for andre, er det å stemple andre for "billige luddere" helt og holdent i samme kategori.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg synes d er fantastisk hvordan enkelte her setter seg til doms over andre. A ¨la: Jeg har "bare" hatt en sexualpartner og er derfor mye bedre enn deg som har hatt ti...O.s.v O.s.v.

Og komme med moralprekener... Så talentlaust

Både menn og kvinner må prøve litt forskjellig før de slår seg til ro; vet ikke annet at d er en i denne tråden som bare har ligget med sin ektemann,er misfornøyd med ham og vil prøve noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Innlegget slettet. Mer info finner du her. Moderator.1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-05-12 21:00 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er jeg helt enig med Vibeke.

Jeg trodde vi i likestillingens navn hadde kommet så langt at vi ikke trakkaserte mennesker som levde et anderledes seksualliv enn deg selv....

At det særlig er damer som rakker ned på andre damer forundrer meg en smule. Da har jeg fått bekreftet at damer ikke evner til å samarbeide eller ha ett søsterskap slik gutter tviholder på broderskapet sitt.

Nei kvinner er kvinner værst.... og dere spør etter likestilling?

Men vi har vel ikke kommet så langt i likestillingen allikevel da kanskje...?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Waco, hei på deg!

Vi er enige i at man ikke skal kalle andre for "billig ludder" utifra hvor mange sexpartnere man har hatt.

Noen ganger kan gjerne kvinner være kvinner værst også. Men i denne tråden var det faktisk en mann som skrev dette om billige luddere.

La meg forøvrig legge til at jeg reagerte på uttalelsen, ikke på at det var skrevet av en mann.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibeke

Uansett så er det jo helt mongo av damer å bli sure eller lei seg fordi at noen poengterer at damer også har flere seksualpartnere?

Men det er ofte sånn, at jenter må finne på ting å bli lei seg for. Av og til kan det nesten virke som om dere leter med lykt og lupe etter ting som kan gi dere dårlig samvittighet.... ikke rart så mange av dere går på lykkepillen da....

Velvel..

Waco

*som mener alle mennesker har rett på et fritt seksuallliv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Hallais Waco icon_smile.gif

Dette her med at damer angivelig "MÅ" ha noe å være lei seg for, kan bli emne for en annen tråd.

Såvidt jeg kunne se, var det ingen her som var lei seg eller sur pga dette med at noen har flere partnere enn andre.

Etpar er litt sjokkerte over over hvor mange noen har hatt, fordi de selv har hatt få, og anser dette som riktig for seg.

Noen kan gjerne være flinke til å fortelle andre hva som er riktig for dem. Men om utgangspunktet er holdningen at man er et billig ludder om man har "for mange" partnere, synes jeg blir feil måte å gjøre det på. Hadde færre hatt den holdningen, hadde det kanskje versert mindre rykter om hvem og hvor mange enkelte går til sengs med.

Som sagt; ens egen kropp og seksualitet er helt og holdent ens eget valg og frihet til å deles med hvor mange man måtte ønske.

Jeg synes måten Elefanten sa det på, var fin jeg! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye forskjelig må jeg si, at fra ingen til de som har mista tellinga.

Jeg er litt usikker. Med sex, mener dere da bare samleie? I så fall har jeg hatt sju. Hvis ikke vet jeg ikke hvor mange...

Synes det er akkurat passe jeg. Er 32 og har funnet min livsledsager nå, så forhåpentligvis blir ikke flere.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med 2 gutter!

Jeg ventet lenge før jeg debuterte, var vel 17 år nesten, men angrer ikke på at jeg ventet.

Grunnen til at jeg ikke har ligget med flere er rett og slett at jeg mener sex er noe som bør komme av kjærlighet, særlig etter alle "bivirkninger" man kan få.

Er kanskje ikke så særlig stas å få barn med en "one-night-stand"!

Min debuttpartner var en så og si dårlig sexpartner! Jeg fikk ikke en eneste orgasme, før jeg møtte min nåværende kjæreste!

Han er helt fantastisk og tenker mer på at jeg skal ha det godt enn at han skal ha det!

Mitt råd er: Gift deg aldri med den første du har sex med!

Du aner ikke hvor god i senga den neste er!

Det er du selv som bestemmer hvor mange partnere som er "godtatt" og ha hatt!

For det viktigste er tross alt å stå for det du har gjort! Da får du et godt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Randaberg mann 21 år..........

ER 21 og har hatt 11 partnere....

alle kan få ha sex me så mange de vil.. ingen bestemme ka andre ska jør...

men eg ville aldri hatt ett forhold me ei så heile kamerat gjengen hadde feid øve..

derfor meine eg at jentene må tenka seg litt om kem de har sex me..

d er ikke te å komme i fra at de lettere får rykte på seg enn guttar...urettferdigt,, ja det kan så være,,, men sånn e det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

jeg er 17 og har ahtt sex med 2... den ene er kjæresten min og den andre skjedde da vi slo opp i 3 uker. vi overnattet på en strand med hele vennegjengen min (gutten min og jeg har separate vennekretser) og det bare skjedde. jeg har ikke fortalt det til noen bortsett fra min beste venninne, ikke typen min heller. jeg er redd for å si det til han enda vi ikke var sammen da det skjedde, for han rota ikke engang med noen i de 3 ukene. jeg angrer utrolig på det jeg gjorde, og mener jo derfor at i mitt tilfelle er 2 for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Denne Randabergtypen irriterer meg grenseløst......

Personlig så synes jeg d sier mere om guttegjengen som driver å deiser på samme damerne..

Driver de å låner boxere av hverandre også?

Eller spiser hverandres matrester?

Synes mannfolk generelt er litt for dyktige til å kritisere kvinner som har hatt mange ligg.

Lurer på hvorfor; Er d fordi de er redd for å komme til kort?

De bør vel heller se på sin egen praksis...

dere er vel klar over hvor mange elendige elskere d er i omløp i dette landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sexysadie: Du skrev at det er talentløst å komme med en moralpreken. Respekterer du ikke at andre har andre meninger enn deg selv? Det er vel ingen moralpreken når folk sier hva de mener?! Mange har ikke noe til overs for folk som har hatt mange sexpartnere, deriblant jeg. Jeg synes det vitner om lav selvtillit. Tror mange vil ha bekreftelse på at de er verd noe ved å ha sex med mange. De skjønner jo ikke selv at de blir snakket om! Grunnen til at mange faktisk får seg noe er jo fordi "alle" vet at man er "lett på tråden", ikke fordi de er så vannittig tiltrekkende. En hver som har vært på byen, vet jo at man får noe hvis man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og jeg har ikke noe til overs for folk som ikke har noe til overs for folk som har hatt, i førstnevntes øyne, mange sexpartnere. hm. det må være fordi jeg har så dårlig selvtillit at jeg vil ha en sakligere grunn for å bli mislikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24, og har hatt sex med 6 gutter. Er nå i fast forhold, samboer og har tre barn, så flere sexpartnere blir det heller ikke på meg icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror det er en del som skryter på seg litt av hvert i denne tråden her, jeg...

Personlig synes jeg at man bør ha vært sammen med en fyr så lenge at man føler seg trygg på ham før man hopper til køys. I noen tilfeller tar det to dager, i andre tilfeller fem måneder.

Jeg er 26 og har hatt sex med fem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...