tessa Skrevet 29. april 2002 Forfatter #21 Del Skrevet 29. april 2002 Jepp.. mange fine svar her.. -og det virker som at alle er enige om at man må finne ut hva som er rett for en selv.. Synes selv at jeg har litt lang liste jeg.. Vel jeg har alltid syntes at det må være litt rart å kun ha hatt det med en.. Hvordan vet dere at det er veldig bra..kan en spørre seg.. Håper ikke jeg tråkker på noen ved å nevne dette.. men ligger ikke spørsmålet litt der? Jeg hadde ikke spesielt god sex med de første jeg hadde sex med, delvis fordi jeg var uerfaren, men også delvis fordi vi ikke var "perfect match" men der å da var det jo alt jeg hadde prøvd, så da var det jo selvsagt fantastisk.. Bare undrer.. med fare for å ha virket fordomsfull.. Men selvsagt om jeg fant drømmeprinsen på første forsøk, vel hadde vel ikke klaget jeg heller.. Beste hilsen tessa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 29. april 2002 #22 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg er ikke speielt fornøyd med sexen vi har og jeg tror det er derfor jeg lurer sånn på hvordan det vil være med noen andre. Er det jeg som ikke liker sex eller passer jeg ikke sammen med partneren min. Hadde jeg hatt sex med noen andre hadde jeg kanskje visst det. Er alikevel glad for at jeg bare har hatt en på en måte fordi jeg syns det er mest riktig for meg. Men det spørs vel hvor lenge dette forholdet varer, så jeg får kanskje prøvd det ut en gang...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #23 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg er 23 år og har hatt en sexpartner i mitt liv og det er min kommende ektemann. Jeg tror ikke det har så veldig mye og si hvor mange man har hatt sex med eller hvor gammel man er. Jeg tror det går på deg selv som person. Vi er alle forskjellige og noen vil kansje prøve flere beiter, mens andre liker seg på det beitet man er på hvis dere skjønner? Uansett så skal man ikke gjøre ting man føler er galt for seg selv. Og man skal ikke gå rundt og ha dårlig samvittighet for det man har gjort hvis man føler at det er riktig og naturlig for en selv. Men man bør kansje tenke litt over hva man gjør og passe på at man beskytter seg når man har samleie, da det er mennesker her ute som har både det ene og det andre av kjønnsykdommer. Så jeg sier bare at man skal gjør edet man synes er rett for en selv og som man kan leve med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 29. april 2002 #24 Del Skrevet 29. april 2002 Til deg som ikke tør å stå frem: Anonym som tror at jeg kommer til å savne sex med flere enn èn mann i løpet av livet. Jeg er redd du tar feil, og dessuten synes jeg det er frekt å påstå det! Jeg er glad for at det er slik på samme måte som andre er glade for at de har ligget med 40 stk i løpet av livet... Dessuten var dette en "spørreundersøkelse" og ikke en personlig diskusjon, så la vær å tråkke på andres (viktige) valg her i livet.... OG SIST MEN IKKE MINST: SLUTT Å VÆR SÅ PINGLETE OG FÅ REGISTRERT DEG!!!1212[ Dette Innlegg er endret av: MissS den 2002-04-29 20:21 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa Skrevet 29. april 2002 Forfatter #25 Del Skrevet 29. april 2002 Vil bare si til deg Kylie at jeg er helt sikker på at du egentlig liker sex, hvis du ikke gjør det så må det være en feil et sted. Og ja, kanskje du skulle ha prøvd å ha sex med en det føles svært godt og riktig med.. Selv om sex ikke betyr alt, så er det en svært viktig del av et forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. april 2002 #26 Del Skrevet 29. april 2002 Med fare for å få folk på nakken (igjen) så vil jeg råde Kylie til å prøve en annen fyr. Kan hende du da vil få smaken på d! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trudelutt Skrevet 29. april 2002 #27 Del Skrevet 29. april 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: trudelutt den 2002-05-09 08:19 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 29. april 2002 #28 Del Skrevet 29. april 2002 Ikke fornøyd med sex'en? Alternativet behøver vel ikke nødvendigvis være å absolutt prøve en ny en? Men å prøve NOE nytt kan jo være en idé? Selv har jeg absolutt hatt best sex med de jeg har vært i lengre forhold med. Begynner å bli endel partnere, så jeg har jo sammenligningsgrunnlag, da, men likevel... Hvor mange det har blitt etterhvert...*tenke, telle, tenke... ai, kom utav det gitt* Faderullan, kanskje jeg har gått glipp av noe siden jeg har hatt flere enn kun én? Ikke ironisk ment altså, men helt seriøst! Lurer faktisk på hvordan det ville vært.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #29 Del Skrevet 29. april 2002 Siden kjæresten min kjenner nicket mitt her, har jeg lyst til å være anonym nå. Jeg er 24 år og har hatt 15 partnere. Dette synes jeg er passe. Siste to år har jeg hatt kjæreste, og ikke funnet på noe "tull", men nå merker jeg at trangen på noe annet kommer snikende. Min kjæreste har hatt bare meg, og jeg tror at en eller annen gang kommer han til å være utro mot meg, fordi han har lyst til å prøve noe annet. Jeg synes det er normalt, men selv om jeg ikke kommer til å like det når/hvis det skjer, er jeg i allefall forberedt på det og jeg velger å fortsette dette forholdet vel vitende om at det kommer til å skje en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 29. april 2002 #30 Del Skrevet 29. april 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: Cassandra den 2002-06-01 13:16 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 29. april 2002 #31 Del Skrevet 29. april 2002 Er 18, har hatt sex med 3 stk. 2 av de ville jeg aldri vært foruten 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. april 2002 #32 Del Skrevet 30. april 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #33 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg er 30 år og har ikke peiling om hvor mange jeg har hatt sex med. Men det er nok en del ja. (ca200). Ser ikke noe galt i dette så lenge jeg har kost meg. Sex er bedre å ha, enn å ikke ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #34 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg er 26 og har hatt sex med 10 personer, hvorav ei jente og hennes mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 30. april 2002 #35 Del Skrevet 30. april 2002 Er 17 år neste mandag og har hatt sex med en person, angrer ikke, og vil heller ikke bytte ham ut. Det er ikke kvantitet det går på, men kvalitet! Men all respekt til den ene anonyme her inne- 200 stk? Jaja, hver sin lyst!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #36 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg er 21 år, og har hatt sex med 25 stykker. Nå har jeg endelig funnet en jeg elsker (og har nydelig sex sammens med), og han blir den siste! -Mira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 30. april 2002 #37 Del Skrevet 30. april 2002 23 år -har hatt sex med to stk. Synes man må få ha sex med så mange man vil, jeg. Sjokkert over enkelte fordømmende innlegg her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. april 2002 #38 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg er snart 35 år og har hatt sex med nøyaktig 50 stk. 40 av disse kunne jeg godt vært spart for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kit-kat Skrevet 30. april 2002 #39 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg er 22 år og har hatt to stk. Fornøyd med det 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakgårds-katta Skrevet 30. april 2002 #40 Del Skrevet 30. april 2002 27 år, har hatt 10 sexpartnere 50% av hvert kjønn. _________________ Bakgårds-katta1212[ Dette Innlegg er endret av: Bakgårds-katta den 2002-04-30 19:20 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå