Gjest Tws Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Noen som vet hva sangen de spiller i paradise hotell reklamen heter? Det er den sangen de spiller når hun puppe-dama snakker om at hun har 600gram i hver pupp tror jeg ..
Gjest Gjest_Lambi_* Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Noen som vet hva sangen de spiller i paradise hotell reklamen heter? Det er den sangen de spiller når hun puppe-dama snakker om at hun har 600gram i hver pupp tror jeg .. Ja faen leter etter samme finner den faen ikke! Bare venter på neste reklame da skal jeg finne det ut
Gjest Sofipus Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Ja faen leter etter samme finner den faen ikke! Bare venter på neste reklame da skal jeg finne det ut Jeg finner den heller ikke!! Sinnsykt irriterende
Gjest Anno Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 De synger: For something good, for paradise... finner ikke den på nettet.. kanskje sangen er laget for paradise?
Gjest Heidi (gjest) Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 jeg har hørt rykter om at den heter "Welcome to Paradise" med Sofia Mattson og at den ikke er gitt ut ennå.
Snasen Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 (endret) Noen som vet hvem som sang sangen i går på paradise; "Here comes the sun" (coverlåt)? Endret 11. mars 2010 av Snasen
simen Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Hei :D lurer på ka den sangen som de spille når paradise begynner... den lit techno sangen lizzm de spilelr den når paradise starter når du ser hotelet og sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå