Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva gjør dere for å unngå at tannkremskummet går på fingrene eller på kinnene når dere pusser? Kan jo ikke holde munnen lukket heller.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får litt skum i munnviken, men det er alt. Høres nesten ut som du bruker altfor mye tannkrem om du får det både på kinn og fingre.

Skrevet

Jeg får aldri det på fingrene eller kinnene når jeg pusser. Kanskje fordi jeg bruker elektrisk tannbørste?

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Lar være å stikke fingrene i munnen eller tannkosten i fjeset.

Nei, eg holder munnen så lukket som eg kan, og børster i vei. Er det ein big deal om du får litt på deg da? Kan jo vaskes/tørkes vekk.

Gjest Gjest
Skrevet
Lar være å stikke fingrene i munnen eller tannkosten i fjeset.

Nei, eg holder munnen så lukket som eg kan, og børster i vei. Er det ein big deal om du får litt på deg da? Kan jo vaskes/tørkes vekk.

Det er litt slitsomt. Tannkremskummet går alltid nedover på tannkostskaftet, så fingrene får en del tannkremskum på seg, og så kommer det tannkremskum i munnvikene. Temmelig håpløst. Skjer det med deg også? Jeg bruker vanlig tannbørste, ikke elektrisk.

Skrevet

Ikke fukt tannbørsten så mye, og bruk mindre tannkrem :)

Gjest Gjest
Skrevet
Ikke fukt tannbørsten så mye, og bruk mindre tannkrem :)

Hvor mye tannkrem bruker du? :)

Gjest Gjest
Skrevet

jeg bruker en klump i ertestørrelse. Hvor mye bruker du, TS?

Eksen min brukte like mye tannkrem som de tar på børsten i tannkremreklamer, og det skummet så fælt rundt kjeften hans at det så ut som han hadde rabies. :haar:

Skrevet

Jeg bruker ca en ert jeg også :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg bruker ca en ert jeg også :)

Jeg bruker 2, kanskje 3 erter, så da må jeg kutte ned. :) Blir sikkert bedre da.

Gjest Gjest
Skrevet

Bytt til en tannkrem uten såpe, kanskje det skummer mindre da.

Gjest SmallTalk
Skrevet (endret)

Puss tenna før du vasket deg/dusjer om morgenen. Da slipper du å irritere deg over det, ettersom du uansett skal vaske det av igjen. :)

Endret av SmallTalk
Skrevet

Du må holde tannbørsten oppover for å slippe at det renner. Trenger ikke holde den så mye opp, bare så høyt at du slipper griset hehe :)

Skrevet

Å, for et PROBLEM!! :wink:

Gjør som meg og len deg over vasken mens du pusser, så kan det skumme så mye det vil. :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...