Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er sterkt i tvil om jeg skal skrive dette innlegget under "Kjæledyr" eller her, men har lyst til å dele dette med dere.

I lokalavisen i dag leser jeg følgende annonse under "Ønskes kjøpt":

Eldre herre søker en hannvalp, for å dele livet med. Ikke for dyr i pris. Tlf. xxxxxxxx.

Det bobler opp noen "skitne" tanker i hodet mitt :fnise: .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha må si det skurra litt første gangen jeg leste over det fort.men etter å ha lest det noen ganger så tenker jeg at det sikkert er en ensom mann som vil ha en hund og selskap.

Skrevet (endret)

Haha! Ved første øyekast virker det kanskje litt merkelig, men er enig med sebra, er nok en ensom mann som ønsker selskap. :)

Endret av finkel
Gjest Gjest
Skrevet

Jøss.. Jeg tenkte umiddelbart på en søt eldre mann som føler seg ensom og vil ha en HUNDEvalp å ha som selskap. Så faktisk ingenting ekkelt med den annonsen i det hele tatt..

Hadde den ligger under "noen som passer for meg?" så kanskje..

Gjest Eurodice
Skrevet
Jøss.. Jeg tenkte umiddelbart på en søt eldre mann som føler seg ensom og vil ha en HUNDEvalp å ha som selskap. Så faktisk ingenting ekkelt med den annonsen i det hele tatt..

Hadde den ligger under "noen som passer for meg?" så kanskje..

Det er sikkert slik som dere her skriver. Årsaken til at jeg reagerte, var at det står "eldre herre søker en hannvalp...". Tvetydig formulering synes jeg. Hadde det stått "ønsker å kjøpe", ville meningen vært klar. I annonser av diverse slag er det ofte forblommede, tvetydige ord og setninger.

Skrevet

Den eldre herren har kansje skrevet for mange kontaktannonser ?

:hund:

Skrevet

Synes det var litt bittersøtt jeg, håper han finner en hundevalp han kan kjøpe!

Skrevet

Hehehe, litt spesielt ja. Når vi snakker om rare annonser kom jeg over denne i avisen: Mann søker planke, gjerne av eik eller lønn. Ca 15cm lang og 5 cm bred.

Det koster jo mer å sette inn annonsen enn å kjøpe en planke på byggmakker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...