Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dette brynpudderet har fått gode karakterer på MUA. Så har derfor lyst til å prøve det, men det var de farvene da. Jeg har mørk brunt hår med rødskjær i, ganske lys i huden, grå-grønne øyne.

Trodde at dark blonde/light brown ville passe, men det blei for aske farve til meg (en venninde har den farven, har derfor prøvet den)

Men da lurer jeg på hvilken farve som kan passe, noen som har råd om farve valg. Kansje noen har dette brynpudderet, å har samme farvene som meg.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette brynpudderet har fått gode karakterer på MUA. Så har derfor lyst til å prøve det, men det var de farvene da. Jeg har mørk brunt hår med rødskjær i, ganske lys i huden, grå-grønne øyne.

Trodde at dark blonde/light brown ville passe, men det blei for aske farve til meg (en venninde har den farven, har derfor prøvet den)

Men da lurer jeg på hvilken farve som kan passe, noen som har råd om farve valg. Kansje noen har dette brynpudderet, å har samme farvene som meg.....?

Jeg har mørkebrunt hår, veldig lys hud og grønne øyne, og jeg bruker det mørkeste.

Det har litt grått i seg, så det passer meg utmerket - alle andre mørke øyenbrynspudder er for brun til meg, ser helt snålt ut....

Gjest Gjest
Skrevet

Hva heter det id brynpudderet du bruker?

Det finnes vel også et som heter Brunetter?

Gjest Gjest
Skrevet

Andre som har dette brynpudderet?

Skrevet
Andre som har dette brynpudderet?

Jeg bruker det for brunetter - dette

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er jo brunette jeg også, så burde kansje gå for brunettepudderet.

Men det ser veldig grått/askefarvet ut? er det slik eller er det bare bildet som er misvisende?

Gjest Gjest
Skrevet

Men det ser veldig grått/askefarvet ut? er det slik eller er det bare bildet som er misvisende?

Hvis du leser hva scara skriver så sier hun at det har litt grått i seg.

Skrevet

Bildet er litt misvisende, fargen er på en måte litt mørkere enn bildet tilsier.

Du bestemmer selv fargen med mengden du påfører - littegrann går en laaaang vei. Jeg har brukt mitt over ett år nå, og det vises nesten ikke i krukka - trur jeg har den for resten av livet ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...