Gjest Violently Happy Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 (endret) Fikk følgende melding da jeg først skulle starte opp pc'n min idag: "Your computer was unable to start, Startup Repair is checking your system for problems. If problems are found, Startup Repair will fix them automatically. Your computer might restart several times during this process." Jeg ventet i 20 minutter og så slo jeg av og restartet pc'n igjen og kjørte Windows Vista som "normalt". Men hva skal jeg gjøre hvis denne meldingen kommer opp igjen neste gang jeg starter pc'n? Jeg har alle programmer og andre ting trygt på en ekstern harddisk så kommer ikke til å miste det, menneh...pc'n er 1 år og har en garanti på 2 år. Men jeg er totalt avhengig av pc'n min... Endret 1. mars 2010 av Violently Happy
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Hva gjorde du sist du slo av pcen da? Installerte noe, tuklet med noe..
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Dette er nok noe man får med på kjøpet av microsoft. Skjedde mange ganger når jeg brukte windows. Har du installert alt av service packs for vista?. Har hørt at dette skal hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå