Gjest Prøvekaninen Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Jeg skal prøve ut "slankesuppen" og medfølgende diett (hvis du ikke veit hva det er er det bare å google det) og tenkte jeg kunne fortelle hvordan det går Jeg er mildt skeptisk til at det skal være mulig å gå ned 2-7 kg på én uke, men skal da prøve (mest for moro). Jeg kommer bare til å følge dietten fire dager da, fra mandag til torsdag, men moro alikevel, og på onsdag kommer jeg til å vike litt fra dietten (skal på date ). Jeg kommer til å være like mye i aktivitet som vanlig. Jeg er 165 cm høy, bare så det er sagt såer jeg ikke overvektig eller tykk, men i øvre halvdel av normal BMI. Mandag: 67,9 kg
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Vil tippe kiloene kommer brasende på igjen når dietten er ferdig gitt, men lykke til uansett.
Gjest TS Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Tirsdag: 77,4 kg Jeg merker at jeg må mye på do Jeg spiser meg god og mett, men synes egentlig ikke suppa er spesielt god, ikke vond, men ikke god heller. Men jeg har spis masse deilig frukt også tørket. NAM! Men det er jo ca ti ganger mer kcal i sånne da og jeg spiste så mange at jeg ble kvalm. Så jeg veit ikke helt om jeg fulgte dietten helt etter planen… Og jeg tok noen skiver med skinke også og ca 50 g sjokolade... For å ikke ha holdt dietten helt er jeg ganske fornøyd. Føler jeg har godt med energi ellers og topp humør Til Syrin_Ulven vil jeg si at: ja, jeg tenker nok det samme. Men jeg kunne kanskje oppdatere dere ca to uker i ettertid og si om vekta bare skøyt i været eller ikke
Gjest Prøvekaninen Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Ja. Her er folk negative. Jeg har lest mye delt om den på nettet. Men det er derfor jeg vil prøve den ut på denne måten. Grundig dokumentasjon er viktig. Jeg gjør dette som et forsøk for moro. Joa, jeg kan godt ta av noen kilo, men det er ikke førsteprioritet. Jeg synes det blir moro å se om den har invirkning på vekta og om vekta eventualt skyter i været etterpå, det er akkurat det jeg skal teste ut. Men farlig tror jeg den ikke er, det er jo bare suppe
Gjest navnelapp Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Poenget mitt var vel heller at du var 67,9 eine dagen og 77,4 andre dagen. Det kallar eg å skyte i veret.
wahaj Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Det eneste man går ned er vann. Og det går rett opp igjen, tuller med metabolismen gjør man og på den dietten.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Jeg synes det blir moro å se om den har invirkning på vekta og om vekta eventualt skyter i været etterpå, For all del, hvis du synes det er moro at du etter en uke på suppe (det er bare den første dagen den smaker OK, den fjerde spyr du nesten) har gått ned noen kilo vannvekt og et par uker etterpå veier mer enn du gjorde i utgangspunktet så
Gjest Prøvekaninen Skrevet 2. mars 2010 #11 Skrevet 2. mars 2010 Poenget mitt var vel heller at du var 67,9 eine dagen og 77,4 andre dagen. Det kallar eg å skyte i veret. Oi! Hehe. jeg skrev feil jeg jeg mente selvfølgelig 67,4
Chanel.No5 Skrevet 2. mars 2010 #12 Skrevet 2. mars 2010 For all del, hvis du synes det er moro at du etter en uke på suppe (det er bare den første dagen den smaker OK, den fjerde spyr du nesten) har gått ned noen kilo vannvekt og et par uker etterpå veier mer enn du gjorde i utgangspunktet så Goder og ulemper med slike dietter ja..
Gjest sue84 Skrevet 3. mars 2010 #13 Skrevet 3. mars 2010 ååh du må opptatere dag for dag.. har tengt på den suppen selv, så er supert at du er prøvekanin er det samme suppe som den de kaller sykehusdietten?
Gjest Prøvekaninen Skrevet 3. mars 2010 #14 Skrevet 3. mars 2010 ååh du må opptatere dag for dag.. har tengt på den suppen selv, så er supert at du er prøvekanin er det samme suppe som den de kaller sykehusdietten? Jepp, samme greia Onsdag: 66,6 kg Jeg synes ikke suppa er kjedelig egentlig. Jeg krydrer masse og den smaker gasnke så godt. I går skulle jeg egentlig spise en bakt potet. Men ting gikk sånn i ett at jeg ikke rakk det. Men det var greiet, jeg var ikke særlig sulten. Spiste mer suppe isteden Jeg har ikke holdt meg helt etter dietten, men mer eller mindre. Suppen er vel det viktigste, og den har jeg spist mye av. Jeg kan se at jeg har blitt tynnere. Mest på magen da. Nå har jeg skikkelig sånn timeglassform. Ganske fornøyd akkurat nå faktisk
2010slankeren Skrevet 3. mars 2010 #15 Skrevet 3. mars 2010 Det blir spennende å se hva som skjer når du er ferdig da..
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #16 Skrevet 3. mars 2010 Det som kommer til å skje er at du mister litt vann, og kansje litt muskler. Og når suppedietten er ferdig, legger du det på deg igjen (kanskje minus musklene). En idiotisk idé som ingen med elementær kunnskap om ernæring og forbrenning vil anbefale.
Tallika Skrevet 3. mars 2010 #17 Skrevet 3. mars 2010 Hva er slankesuppen? Ble nysgjerrig nå. kan ikke råslanke meg nå akkurat, men ønsker å passe vekta. Tips?
Tallika Skrevet 3. mars 2010 #18 Skrevet 3. mars 2010 Det som kommer til å skje er at du mister litt vann, og kansje litt muskler. Og når suppedietten er ferdig, legger du det på deg igjen (kanskje minus musklene). En idiotisk idé som ingen med elementær kunnskap om ernæring og forbrenning vil anbefale. Kan jeg spørre hva som gjør at denne suppa gjør at man mister muskler?
I Grosny Skrevet 3. mars 2010 #19 Skrevet 3. mars 2010 Kan jeg spørre hva som gjør at denne suppa gjør at man mister muskler? Jeg tror det er ei suppe med for lite mat. Hvis man slanker seg etter "spise for lite-metoden", så vil kroppen , som får for lite mat, stjele av musklene. Jeg tror det gode slanketrikset er å spise kvalitetsmat, men bare litt mindre, og kombinere det med litt mer mosjon. Hvis man mister muskler, så mister man også forbrenning, og det fører til at man går fortere opp igjen i vekt. Derav uttrykket "å slanke seg feit".
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #20 Skrevet 3. mars 2010 Kan jeg spørre hva som gjør at denne suppa gjør at man mister muskler? Det er selvsagt ikke akkurat denne suppa som inneholder en eller annen magisk ingrediens som gjør at du mister muskler. Det er det faktum at denne suppa, som alle andre slike sultedietter, inneholder for lite næring til at kroppen klarer å ta vare på muskelmassen. Når du sulter kroppen og ikke gir den nok næring via maten, da må den få næringen sin fra et annet sted, og da begynner den å tære på sine egne ressurser. Fettet er det viktigste, dermed går den på musklene først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå