Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Hvordan beholder dere lidenskapen i forholdet? Hvordan holder dere den ved like? Og hvis den er heller laber, hvordan får dere lidenskapen til overflaten igjen?
Gjest *Mim* Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Det er en utfordring over tid. Kose, flørte, erte og leke litt er ikke dumt. Reise bort en helg er drøm for meg, men om det ikke er mulig går det fint an å konsentrere seg om hverandre en kveld eller noen timer allikevel.
stortsettglad Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Vi hadde problemer med denne delen av forholdet over en periode på nesten 2 år, pga sykdom som gjorde at jeg enten ikke orket, eller blei enda dårligere av utskeielsen. For oss hjalp det til en viss grad å holde på intimiteten på annet vis. Vi var opptatt av å kysse, kline, klemme, holde hender, stryke på hverandre, sitte tett i sofaen, ligge tett sammen i senga og kjenne hud mot hud, lukte på hverandre og bare være nær. Når jeg nå har blitt frisk, har det tatt seg opp helt naturlig, men jeg tviler på at det hadde vært mulig om vi ikke hadde holdt på denne andre nærheten underveis. For ikke å snakke om at vi sikkert ikke fortsatt ville vært et par!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå