Gjest Gjest_Chloè_* Skrevet 1. mars 2010 #1 Del Skrevet 1. mars 2010 Er det noen som vet noe mer om når Topshop kommer til Oslo? Og hvor butikken evt. skal holde til i byen? Det skulle jo skje nå på nyåret engang, så vidt jeg fikk med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 2. mars 2010 #2 Del Skrevet 2. mars 2010 henger meg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola89 Skrevet 2. mars 2010 #3 Del Skrevet 2. mars 2010 Det lurer jeg på og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #4 Del Skrevet 2. mars 2010 Når jeg først leste nyheten, så mener jeg å huske at det sto de skulle åpne i et lokale på karl johan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daisy_dee Skrevet 2. mars 2010 #5 Del Skrevet 2. mars 2010 I artikkelen fra Dagens Næringsliv sa regionssjefen til TopShop at de kom til å åpne på nyåret, så fort de fant det passende lokalet. Og de ønsket å åpne i en av våre handlegater, så altså Karl Johan eller Bogstadveien - gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 2. mars 2010 #6 Del Skrevet 2. mars 2010 er det noen ledige lokaler da? Jeg vet det står noe tomt I Grensen, rett ved Gina Tricot.... og i bogstadveien så er det ihvertfall ledig der voice of europe var... men spørs om de er på jakt etter noe megastort.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 2. mars 2010 #7 Del Skrevet 2. mars 2010 De skulle egentlig åpne i januar/februar men nå så jeg at det blir i løpet av 2010 en gang. Tipper rundt Egertorvet eller Bogstadveien. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #8 Del Skrevet 6. mars 2010 De skulle egentlig ha det ledige lokalet i Grensen, men de ville ha bedre lokaler. I Karl Johasan-kjernen. Og det får de nok hvis de venter litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #9 Del Skrevet 6. mars 2010 De skulle egentlig ha det ledige lokalet i Grensen, men de ville ha bedre lokaler. I Karl Johasan-kjernen. Og det får de nok hvis de venter litt:) BIK BOK kommer i dette ledige lokalet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. mars 2010 #10 Del Skrevet 9. mars 2010 Akkurat hva vi trenger! Enda en Bik-Bok. Det er jo en bik bok 100 meter unna! kan vi ikke få noe nytt og spennende??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VET Skrevet 10. mars 2010 #11 Del Skrevet 10. mars 2010 Akkurat hva vi trenger! Enda en Bik-Bok. Det er jo en bik bok 100 meter unna! kan vi ikke få noe nytt og spennende??! hei, jeg laget en tråd om dette..står litt info der:) bare å ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå