Gjest Gjest_Chloè_* Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Er det noen som vet noe mer om når Topshop kommer til Oslo? Og hvor butikken evt. skal holde til i byen? Det skulle jo skje nå på nyåret engang, så vidt jeg fikk med meg...
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Når jeg først leste nyheten, så mener jeg å huske at det sto de skulle åpne i et lokale på karl johan
daisy_dee Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 I artikkelen fra Dagens Næringsliv sa regionssjefen til TopShop at de kom til å åpne på nyåret, så fort de fant det passende lokalet. Og de ønsket å åpne i en av våre handlegater, så altså Karl Johan eller Bogstadveien - gleder meg!
MiniMjau Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 er det noen ledige lokaler da? Jeg vet det står noe tomt I Grensen, rett ved Gina Tricot.... og i bogstadveien så er det ihvertfall ledig der voice of europe var... men spørs om de er på jakt etter noe megastort....
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 De skulle egentlig åpne i januar/februar men nå så jeg at det blir i løpet av 2010 en gang. Tipper rundt Egertorvet eller Bogstadveien. Gleder meg!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 De skulle egentlig ha det ledige lokalet i Grensen, men de ville ha bedre lokaler. I Karl Johasan-kjernen. Og det får de nok hvis de venter litt:)
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 De skulle egentlig ha det ledige lokalet i Grensen, men de ville ha bedre lokaler. I Karl Johasan-kjernen. Og det får de nok hvis de venter litt:) BIK BOK kommer i dette ledige lokalet.
MiniMjau Skrevet 9. mars 2010 #10 Skrevet 9. mars 2010 Akkurat hva vi trenger! Enda en Bik-Bok. Det er jo en bik bok 100 meter unna! kan vi ikke få noe nytt og spennende??!
Gjest VET Skrevet 10. mars 2010 #11 Skrevet 10. mars 2010 Akkurat hva vi trenger! Enda en Bik-Bok. Det er jo en bik bok 100 meter unna! kan vi ikke få noe nytt og spennende??! hei, jeg laget en tråd om dette..står litt info der:) bare å ta en titt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå