Gå til innhold

Topshop i Norge

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Chloè_*
Skrevet

Er det noen som vet noe mer om når Topshop kommer til Oslo? Og hvor butikken evt. skal holde til i byen?

Det skulle jo skje nå på nyåret engang, så vidt jeg fikk med meg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Når jeg først leste nyheten, så mener jeg å huske at det sto de skulle åpne i et lokale på karl johan

Skrevet

I artikkelen fra Dagens Næringsliv sa regionssjefen til TopShop at de kom til å åpne på nyåret, så fort de fant det passende lokalet. Og de ønsket å åpne i en av våre handlegater, så altså Karl Johan eller Bogstadveien :)

- gleder meg! :danser:

Skrevet

er det noen ledige lokaler da? Jeg vet det står noe tomt I Grensen, rett ved Gina Tricot.... og i bogstadveien så er det ihvertfall ledig der voice of europe var... men spørs om de er på jakt etter noe megastort....

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

De skulle egentlig åpne i januar/februar men nå så jeg at det blir i løpet av 2010 en gang. Tipper rundt Egertorvet eller Bogstadveien. Gleder meg!

Gjest Gjest
Skrevet

De skulle egentlig ha det ledige lokalet i Grensen, men de ville ha bedre lokaler. I Karl Johasan-kjernen. Og det får de nok hvis de venter litt:)

Gjest Gjest
Skrevet
De skulle egentlig ha det ledige lokalet i Grensen, men de ville ha bedre lokaler. I Karl Johasan-kjernen. Og det får de nok hvis de venter litt:)

BIK BOK kommer i dette ledige lokalet.

Skrevet

Akkurat hva vi trenger! Enda en Bik-Bok. Det er jo en bik bok 100 meter unna! kan vi ikke få noe nytt og spennende??!

Skrevet
Akkurat hva vi trenger! Enda en Bik-Bok. Det er jo en bik bok 100 meter unna! kan vi ikke få noe nytt og spennende??!

hei,

jeg laget en tråd om dette..står litt info der:)

bare å ta en titt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...