Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Jeg begynte med Jan Marini-hudpleieprodukter for ca to uker siden, og huden min ser nå verre ut enn før jeg begynte! Jeg har aldri brukt noen form for rens eller lignende før. Har "alltid" hatt problemer med kviser og blankhet, og nå ser det verre ut enn noen gang! Jeg er 25 år, men ser ut som en tenåring pga den stygge huden min. Bør jeg slutte med Jan Marini, eller er det vanlig at huden blir verre før den blir bedre igjen?
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Min hud ble verre med Jan Marini. Oppdaga plutselig at huden på kinnene var begynnte å 'sagge' nedover som en rosin, fikk jeg mildt sagt sjokk. Slutta med en gang og huden gikk tilbake til normal form. Noen liker denne serien veldig godt mens for andre er det en katastrofe. Du må vurdere om det er verdt å forsette om du muligens tror det kan blir bedre..
pittie Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Gi det mer tid. Jeg bruker den rensen selv og så helt grusom ut første to ukene, men begynner å roe seg ned nå. Dritten må ut på en eller annen måte desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå