-lij- Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Som titelen sier luer jeg på om noen har kjennskap til hunderasen eurasier? har forelsket meg helt i denne rasen, søkt litt rund på nettet og funnet mange positive egenskaper ved rasen som jeg ser etter.. men luere på om kanskje noen har noen personlige erfaringer på godt og vondt de kan dele?? Gjerne også noen erfaringer ved det å være student og ha hund? =)
Sølvdugg Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Jeg kjenner to stk som har Eurasier. Hvis du går inn på forumet til canis, kan du få kontakt med folk som har rasen, og som kan dele sine erfaringer med deg. Jeg er selv student som har hund (ikke eurasier, men likevel), og det fungerer utmerket. Fikk hunden vår i juli. Kan styre dagene mine sånn som det passer meg, og det gjorde det mye enklere med å lære han opp til alene hjemme treningen osv.
Sugerøret Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 eurasierklubben Masse info der Jeg har selv kikket på denne rasen og er type betatt.Så om jeg når pensjons alderen,blir Leonbergern byttet ut med eurasier (trooor jeg )