Gå til innhold

Intimitet problem i forholdet vårt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har det samme problemet som meg? Jeg har vært i et forhold med ei jente i snart ett år. Jeg er en gutt, og vi er begge 28 år gamle. Problemet er at det ikke finnes intimitet i forholdet vårt. Hun sa i begynnelsen av forholdet vårt at hun trenger tid til å bli vant til noen ting, som alt som har med intimitet å gjøre. Jeg har vært veldig tålmodig med henne og har ikke lagt for mye eller stort press på henne. Men ingenting har forandret seg i det hele tatt, og det ser ikke ut om det kommer til å forandre seg.

Vi har snakket om dette så mye, og hver gang sier hun at vi kan prøve noe å spice ting litt opp med, men det kommer aldri til å skje. Jeg har foreslått at vi kanskje bør få snakket med en sexolog, og det var hun skeptisk til. Hun er ikke interesert i å prøve noe nytt eller litt utenom det vanlige. Det finnes nesten ingen touching eller forplay når det kommer til sex, og sexen skjer én eller to ganger i uka hvis jeg er heldig, og det skjer alltid på de samme måte.

Jeg vil ikke bare gå fra henne fordi jeg er veldig glad i henne, og før jeg har prøvd alle alternativer skal jeg ikke gi opp på forholdet vårt!

Selv om jeg er veldig glad i henne, vet jeg at hvis ting ikke forandrer seg vil jeg gå fra henne, og det vil jeg ikke tenke på i det hele tatt.

Er det noen som har noen tips eller vet om noe som kan hjelpe?

Jeg er gift med en jente som din,og etter 5 år ble bare verre og verre(snakker om sex og intimitet....) men lever med en venn som man har sex av og til(ikke sex men samleie(:,men jeg blitt vant til det,trening istedet sex gitt finn og sunn kropp:))og jobb,"familie as",hobby.....reduserer sexsavn.er misunnelig på ektepar som tenner på hverendre og har spennende sex

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er akkurat som jenta du beskriver. For meg handler det om usikkerhet, jeg er ikke erfaren, og er dermed anspent når det gjelder sex. Jeg er usikker på egen kropp og liker ikke å bli tatt på for da kjenner han alle "feilene" mine. Liker ikke å vise meg naken for da ser han hvordan jeg "egentlig" ser ut. Og når jeg ikke slapper av blir jeg ikke våt (selv om jeg er kåt), og sex gjør dermed litt vondt, dermed trekker jeg meg ofte litt unna og skubber hendene vekk automatisk, for hvem vil vel ha vondt når det skal gjøre godt? Hater at jeg er sånn, for jeg vil så gjerne nyte et forspill sammen med gutten jeg er så glad i... Vet ikke hva jeg skal gjøre for å forandre meg. Han spør meg hva som er galt, men jeg klarer ikke å fortelle det. For jeg skammer meg.

Skrevet

Jeg er akkurat som jenta du beskriver. For meg handler det om usikkerhet, jeg er ikke erfaren, og er dermed anspent når det gjelder sex. Jeg er usikker på egen kropp og liker ikke å bli tatt på for da kjenner han alle "feilene" mine. Liker ikke å vise meg naken for da ser han hvordan jeg "egentlig" ser ut. Og når jeg ikke slapper av blir jeg ikke våt (selv om jeg er kåt), og sex gjør dermed litt vondt, dermed trekker jeg meg ofte litt unna og skubber hendene vekk automatisk, for hvem vil vel ha vondt når det skal gjøre godt? Hater at jeg er sånn, for jeg vil så gjerne nyte et forspill sammen med gutten jeg er så glad i... Vet ikke hva jeg skal gjøre for å forandre meg. Han spør meg hva som er galt, men jeg klarer ikke å fortelle det. For jeg skammer meg.

Jeg synes du bør snakke med kjæresten din om dette problemet. Er det ikke bedre at han vet hvorfor du oppfører deg sånn når det gjelder sex og intimitet.

Min mening er at han ikke ville vært i et forhold med deg om han ikke syntes du var ei pen jente som han er svært interesert i. Derfor bør du slappe av å ta det som det kommer. Og alle begynner med lite erfaring. Hvis han er virkelig interesert i deg, skal han forstå at du trenger litt tid.

Men hvis du fortsetter å gjøre det som nå, ser jeg ikke noe godt som kommer fra det. Det er bedre å snakke om slike problemer enn å bare prøve å glemme det. Lykke til!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du bør snakke med kjæresten din om dette problemet. Er det ikke bedre at han vet hvorfor du oppfører deg sånn når det gjelder sex og intimitet.

Min mening er at han ikke ville vært i et forhold med deg om han ikke syntes du var ei pen jente som han er svært interesert i. Derfor bør du slappe av å ta det som det kommer. Og alle begynner med lite erfaring. Hvis han er virkelig interesert i deg, skal han forstå at du trenger litt tid.

Men hvis du fortsetter å gjøre det som nå, ser jeg ikke noe godt som kommer fra det. Det er bedre å snakke om slike problemer enn å bare prøve å glemme det. Lykke til!

Takk for råd. Det kommer ikke naturlig for meg å prate om personlige problemer, men jeg vet at du har rett. Kommer ikke noe godt ut av å ignorere problemet. Du virker som en super mann, jenta di er heldig. Håper virkelig det ordner seg for dere begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...