Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Har forelsket meg fullstendig i flere av årets bikinier fra Victoria Secret og tenker å bestille meg et par fra hjemmesiden deres. Men jeg har aldri kjøpt klær derfra før og er derfor sånn i tvil på hvilke størrelser jeg skal bestille..

I BH bruker jeg vanligvis 75B eller 38, mens i bikinitruse (fra H&M) har jeg stort sett brukt 40. Kan helt sikkert bruke 38 der også, men er livredd for at noen kanter skal klemme.

- tror dere en S i overdel og en M i underdel kan passe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

S er veldig liten på bikinioverdelene. Hvilken type overdel er det da?

Gjest Gjest_Mira369_*
Skrevet

Jeg har bestilt en del bikinier derfra, og bruker "norsk" small i underdel. Den samme str. passer fra VS. Nå har jeg fått litt større pupper etterhvert ( :sjenert: ), men tidligere brukte jeg XS i overdel og de var som de pleier her hjemme.

Har imidlertid lest at en europeisk 70D = amerikansk 32C osv. :vetikke:

Skrevet

Ok .. har ikke riktig bestemt meg enda, men f.eks den vanlige trekant-bikinien..

Skrevet
Jeg har bestilt en del bikinier derfra, og bruker "norsk" small i underdel. Den samme str. passer fra VS. Nå har jeg fått litt større pupper etterhvert ( :sjenert: ), men tidligere brukte jeg XS i overdel og de var som de pleier her hjemme.

Har imidlertid lest at en europeisk 70D = amerikansk 32C osv. :vetikke:

Men om jeg bruker 40 i en typisk H&M underdel, burde jeg bestille M eller L? Og de bikinioverdelene som går i str. S-L, hva bør jeg bestille om jeg vanligvis bruker 75 B i BH?

Skrevet

Har aldri opplevd at S har blitt for smått i størrelsene deres og jeg bruker samme BH-størrelse som deg. S i topp og M i underdel høres bra ut. Jeg synes H&M underdelene ofte er slaskete og store i strørrelsen og tror L hadde blitt for stort for deg fra VS. Men mål deg og sjekk size charten deres for å være sikker.

Skrevet
Har aldri opplevd at S har blitt for smått i størrelsene deres og jeg bruker samme BH-størrelse som deg. S i topp og M i underdel høres bra ut. Jeg synes H&M underdelene ofte er slaskete og store i strørrelsen og tror L hadde blitt for stort for deg fra VS. Men mål deg og sjekk size charten deres for å være sikker.

Den er grei, takk for hjelpen :)

Gjest Gjest
Skrevet

Om trekanten ikke kan trekkes fram og tilbake må du være obs. S er hvertfall for liten for meg og jeg bruker 75 C. Jeg ville gått opp en størrelse for å være sikker på å få noe som kan brukes. Er den for liten er det lite å gjøre med den, er den en smule stor kan dette fikses.

Buksene er litt større og vil anta at M vil passe til en "norsk" 38-40. Har bestilt noen bikinier derfra, blandt annet en til en bortimot flat 14-åring. Den var XS og trekantoverdelen var nok ikke mer enn 7-8cm i hver retning og helt flat. (Altså ikke sydd slik at det var plass til noe inni).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...