Gjest Gjest_Vita_* Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Hei! I går gikk det opp for meg at både jeg og min kjære har den siste tiden blitt veldig flinke til å finne unnskyldninger til hvorfor vi ikke skal ha sex. Enten det er meg eller han som tar initiativet, så er enten den andre trøtt, sliten, sulten, mett... you name it! Tok det opp med min kjære i går, og han var i grunn enig. Vi kom fram til at vi skal bli flinkere til å prøve å droppe slike unnskyldninger. For vi var begge enige om at vi begge fortsatt har lyst på hverandre. Men vi forstod ikke hvorfor det var blitt sånn. Noen som har noe tips til veien videre? Jeg ser for meg at en kanskje burde gjøre nye ting i senga? (og kanskje utenfor senga?)Kanskje vi begge egentlig føler det er rutine det vi gjør, selv om vi er enige i at sexen er veldig bra. Han sier jeg er den som noensinne har klart å tilfredstille han best og gjør alt han noensinne har drømt om. Fra mitt hold er han helt fantastisk i senga, og elsker enhver berøring! Det er synd det har blitt sånn at det skal gå en uke mellom hver gang, og stort sett er det på grunn av de vi begge ser på som unnskyldninger. Nå ble dette lengre enn forventet, men jeg håper noen har noen tips til hvordan vi kan bryte ut av denne triste sirkelen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå