Gjest ts Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Hei. Jeg er så langt nede i kjelleren nå... Sliter veldig med å takle et brudd som hente for 4 måneder siden. Det var jeg som tok initiativ til bruddet, men ikke fordi jeg ønsket det, men pga jeg så vi ikke passet sammen. Studiene går det ikke bra med, klarer ikke å holde fokus å ligger veldig langt etter. Vurderer nå å hoppe av for det er for mye akkurat nå. Er så sliten å lei meg. Hadde jeg hatt en 8 -16 jobb føler jeg det hadde vært lettere, for da hadde jeg hatt rutine. Men nå må jeg tvinge meg til å lese, men fokuset er ikke der å heller ikke lysten. Hva kan jeg gjøre Rett før jeg gir opp alt, hva er egentlig poenget
Sequax Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Hei. Jeg er så langt nede i kjelleren nå... Sliter veldig med å takle et brudd som hente for 4 måneder siden. Det var jeg som tok initiativ til bruddet, men ikke fordi jeg ønsket det, men pga jeg så vi ikke passet sammen. Studiene går det ikke bra med, klarer ikke å holde fokus å ligger veldig langt etter. Vurderer nå å hoppe av for det er for mye akkurat nå. Er så sliten å lei meg. Hadde jeg hatt en 8 -16 jobb føler jeg det hadde vært lettere, for da hadde jeg hatt rutine. Men nå må jeg tvinge meg til å lese, men fokuset er ikke der å heller ikke lysten. Hva kan jeg gjøre Rett før jeg gir opp alt, hva er egentlig poenget Ta deg en pause fra studiene. Skaff deg en enkel jobb som du kan gjøre i søvne og rett heller fokuset mot menneskene du kan møte der. Det er av og til sånn som du beskriver det nå...men det går bare en vei : oppover ! Ta deg en pause og gjør noe nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå