Gå til innhold

hjelp--klarer ikke slutte å spise sjokolade:(

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjestine_*
Skrevet

jeg ønsker egentlig å gå litt ned i vekt men klarer ikke slutte å spsie usunn mat.. Har dere noen tips? Spesielt om morgenen hvis jeg er skikkelig trøtt.. Skal også nevne at jeg har mammapermisjon.

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

La være å kjøpe inn sjokolade, kjøp heller frukt og grønt.

Skrevet
jeg ønsker egentlig å gå litt ned i vekt men klarer ikke slutte å spsie usunn mat.. Har dere noen tips? Spesielt om morgenen hvis jeg er skikkelig trøtt.. Skal også nevne at jeg har mammapermisjon.

Er det en søthunger du har, så kan du få stoppet den med å spise riktig mat. Jeg har også vært avhening av sjokolade. Trodde ikke det gikk an å ha et godt liv uten. Men det har jeg klart. Begynte å spise havegrynsgrøt med rosiner i på morgene, masse frukt og masse fiber. Spis sunne måltider, så vil du snart oppdage at søthungeren forsvinner. Dessuten må du begynne å bryte vanene med å putte i deg sjokolade. Nå blir jeg kvalm, hvis jeg spise for mye sjokolade. Det frister ikke så mye lengre, spesielt fordi man blir feit av det.

Gjest Gjest_*Maja*_*
Skrevet

Sjokoladesug kommer som oftest av at blodsukkeret er lavt...Så spis skikkelig mat og ha gjerne noe søtt etterpå som honningmelon, druer, mango etc, etter maten.

Klarer du å spise slik hver gang sjokoladesuget melder seg, så lover jeg deg at etter noen uker så vil faktisk sjokoladesuget dempe seg og etterhvert forsvinne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...