Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #1 Skrevet 28. april 2002 Jeg føler at kroppen min er annerledes. KVALME: Kvalm flere ganger om dagen, kommer i perioder. Har vært slik en stund nå. TRØTT: Veldig trøtt, sover 12 timer uten problem, vil legge meg etter å ha vært oppe i 8 - 10 timer. SVIMMEL: Føler meg uklar, svimmel.Går nesten på ting. Brystene: Tyngre, fastere, kuler/kjetler kjennes godt i brystene, blodutredelse, tydelige blodårer, ømme (klarer nesten ikke å ligge på magen, eller å ha BH på meg)brystvortene har blitt større, og de er ømme. HODEPINE: Hver dag, men ikke kraftig. (sliter med migrene, har ikke hatt det på lenge) SPYTT: Ekstra spytt i munnen, kommer i perioder. MAGEN: Har en slags tyngdefølelse, litt øm, stikking i magen (på siden) føler meg oppblåst og stinn, føler det er litt hard mellom navlen og underlivet. UNDERLIVET: Litt stikking, mer utflod enn vanlig. TISSE: Går ofte på do, selv om jeg ikke har drukket så mye. AVFØRING: Varierer mellom hard og nesten diare. Ofte veldig treg avføring. KROPPEN ELLERS: Føler meg uopplagt, trøtt, sliten, ikke overskudd i det hele tatt.Litt stikking under ribbeina. Hvordan hadde du det og når kjente du det? Er dette normalt?
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #3 Skrevet 29. april 2002 Minner meg veldig om hvordan jeg hadde det de første ukene/1.trimester.Trettheten forsvant for meg rundt uke12,kvalmen rundt uke 10.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå