Lizzee Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Vurderer å ta meg en weekendtur til f.eks. Tallinn - og ønsker da spesielt å gå på spa. Har noen vært der? Hvilket sted kan dere anbefale? Hotell med spa? Annen by kan også være aktuelt.
Gjest _Leela_ Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Vi bodde og tok spa på Kalev Spa, vi var iallefall fornøyde. Fint hotell, ok pris (var der litt utenfor sesong så det hjalp vel på), kort vei til gamlebyen og stort bassenganlegg (gratis inngang for hotelletsgjester).
Gjest Gjest_Bettina_* Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Jurmala SPA-hotell en halvtime utenfor Riga!
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Tallink spa and conference hotel er kjempe bra..
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Tallink spa and conference hotel er kjempe bra.. Skulle akkurat inn for å anbefale Tallink, jeg også.
Hinata Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Jeg var en tur på hotel Shnelli og var fornøyd med det
Fusingjenta Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 (endret) Jeg var på spa i Tallin januar 2010. Jeg bodde på Viimsi spa og det var ca 20 minutter utenfor Tallin med buss. I prisen på opphold fikk vi 2 behandlinger pr,dag og gratis basseng og treningsrom. Det var også frokost og lunch med i prisen. Jeg var veldig fornøyd med både pris og behandlinger. Veldig hyggelig betjening var det også. Etter behandlinger hver dag reiste jeg inn til Tallinn. Spiste middag der. På spa hotellet var det også egen beaty avdeling. I januar fikk vi opphold i dobbeltrom for 500,- pr.pers med halvpensjon og behandlinger. Jeg bestilte therapy package og ser at prisen er den samme nå 990 EEK pr.døgn Endret 6. mars 2010 av Fusingjenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå