Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Vurderer Bulgaria som årets charterdestinasjon, og da Golden Sands. Tidligere var det mye negativt å høre, men vet ikke om det er like ille nå. Har ikke så høye krav til reisen, men det må være sol, fine hotell, fin strand, ja that's it tror jeg. Shopping blir nok uaktuelt da juggel ikke er helt det store.. Forresten, prøvde å søke i forumet, men søkefunksjonen er visst ute av drift.
MissStiles Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Det er et par år siden jeg var i bulgaria sist men jeg har vært der 2 ganger og hadde det fint begge gangene. Første gang Albena også Golden Sands. Begge bra steder. Så jeg kan anbefale å reise dit.
Gjest miss gjest Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Det er et par år siden jeg var i bulgaria sist men jeg har vært der 2 ganger og hadde det fint begge gangene. Første gang Albena også Golden Sands. Begge bra steder. Så jeg kan anbefale å reise dit. Jeg har vært der 2 ganger og skal dit igjen nå på juni. Stranden var skitten og full av søppel det første året jeg var der. da jeg var der i sommer var den fin. Mulighet for å låne vannskuter og å bli med i sånn fallskjerm bak båt vettu :-P Ikke akkurat det helt store å gjøre i golden sands, men du dæven så trivelige mennesker det er der. Bare DET gjør det verdt å reise dit. Har opplevd tordenvær, men det er veldig fort over og solen skinner igjen som vanlig. anbefaler å reise i midten av juni, da er det akkurat passe temp. Ikke for varmt, ikke for kaldt mere du lurer på så bare spør
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Det er et par år siden jeg var i bulgaria sist men jeg har vært der 2 ganger og hadde det fint begge gangene. Første gang Albena også Golden Sands. Begge bra steder. Så jeg kan anbefale å reise dit. Bra Jeg har vært der 2 ganger og skal dit igjen nå på juni. Stranden var skitten og full av søppel det første året jeg var der. da jeg var der i sommer var den fin. Mulighet for å låne vannskuter og å bli med i sånn fallskjerm bak båt vettu :-P Ikke akkurat det helt store å gjøre i golden sands, men du dæven så trivelige mennesker det er der. Bare DET gjør det verdt å reise dit. Har opplevd tordenvær, men det er veldig fort over og solen skinner igjen som vanlig. anbefaler å reise i midten av juni, da er det akkurat passe temp. Ikke for varmt, ikke for kaldt mere du lurer på så bare spør Så hyggelig. Ikke det helt store å gjøre nei...bare det ikke er sånn at du har en eller to spiseplasser å velge mellom lzm. Og så får jeg litt fnatt hvis det er veeeldig små forhold. Men trivelige folk er jo et pluss da
Gjest sunny beach Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Anbefaler Sunny Beach jeg, og hotel Majestic om du reiser sammen med barn. Min familie og jeg har vært der flere år på rad, og alle er enig om at hit vil vi tilbake! Aldr opplevd noe spesielt negativt, men har vel litt med at dette hotellet ligger litt i utkanten, samt at vi ikke var ute nattestid.
Anglofil Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Jeg var i Sozopol for noen år siden, og jeg kommer garantert til å reise tilbake! Et av de flotteste stedene jeg har vært på faktisk sånn sydenmessig. Uansett, Bulgaria er å anbefale, god mat og stor gjestfrihet. Nydelige pannekaker har de også. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå