Gjest Gjest_Nora_* Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Trenger litt hjelp her, håper at noen kan komme med et godt tips til meg. Jeg hadde prøvetime hos frisøren min på lørdag, for å bli enige om en bryllupsfrisyre. Selv bor jeg i Oslo, men siden jeg skal gifte meg i Asker valgte jeg en frisør som holder til nærmere kirken. Frisøren fikk jeg anbefalt av moren min, men viste seg å være en skuffelse dessverre. Er det noen som vet om en frisør i Asker eller Bærum som er flink til å sette opp hår - og ikke minst til å lytte til kundens ønsker? Jeg har bare lyst på en ganske ren og enkel, litt løs knute i nakken, men endte opp med en omfattende affære med masse lokker og dilldall. Hvis det i tillegg er en litt fin salong er jo det en fordel, selvfølgelig, det er jo en del av hele opplevelsen, men det er ikke veldig viktig for meg altså. Altså, medsøstre: veldig glad for alle tips!
Gjest August brud Skrevet 2. mars 2010 #2 Skrevet 2. mars 2010 Jeg bor i Asker, men frisøren jeg bruker holder ikke til her. Men har hørt flere som skryter av Sirkel Hårdesign ved Føyka. De skal visst være veldig flinke. Kan jeg spørre om hvilken frisørsalong du var på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå