Gjest Gjest_Chloè_* Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Jeg må klippe og stripe håret mitt, og er i en for meg ny by; Oslo. Kan noen anbefale en frisørsalong? Trenger noen som er veldig flinke til å klippe da jeg har helt stritt hår hvor det minste sakseklipp vises Setter stor pris på raske tilbakemeldinger! Hvis noen har:)
Gjest Gjest_Chloè_* Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Btw: så er vel området Grünerløkka eller Torshov å foretrekke.
Gjest Rosmarin Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Jeg må klippe og stripe håret mitt, og er i en for meg ny by; Oslo. Kan noen anbefale en frisørsalong? Trenger noen som er veldig flinke til å klippe da jeg har helt stritt hår hvor det minste sakseklipp vises Setter stor pris på raske tilbakemeldinger! Hvis noen har:) Prøv Hairzone i Sporveisgata (Bislett)! Knallflink
Gjest Gjest_Chloè_* Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Takk! skal sjekke ut. Noen som har erfaring med Leslie eller Nikita på byporten i Oslo? Har fått et tips om de..
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Theresesgate 35. Bislet. http://www.t35.no/ I det hele tatt sikkert 10-12 frisører i området.
Gjest Gjest_Chloè_* Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Theresesgate 35. Bislet. http://www.t35.no/ I det hele tatt sikkert 10-12 frisører i området. Hm, interessant side. Ser proft ut iallefall. Du har gode erfaringer her ifra altså? Hehe, det er akkurat det at det er så mange å velge i mellom som forvirrer meg litt!
Gjest Gjest_Chloè_* Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Bestilte time hos theresegate35 nå. De var iallefall veldig hyggelige i telefonen, så det var en god start! Pluss i margen for det
Gjest Gjest_Chloè_* Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Oppdatering på theresegate35 til eventuelle fremtidige lesere av tråden.. Veldig fornøyd med klipp og striping. Spesielt godt fornøyd med klipp. Nøye og fint klipt. Hyggelige folk, rolig stemning i salongen og ingen følelse av å bli prakket på produkter og slikt. Dit går jeg igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå