Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har en spotify-invitasjon til overs? :)

hadde vært morro å hatt min egen.. har levd på venninna mi sin,

men nå har ho bytta passord -_- :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_henkie_*
Skrevet
er det noen som har en spotify-invitasjon til overs? :)

hadde vært morro å hatt min egen.. har levd på venninna mi sin,

men nå har ho bytta passord -_- :P

1) Stikk innom denne proxy siden, http://www.daveproxy.co.uk og besøk spotify.com.

2) Når du kommer til spotify sine nettsider, trykk på free knapen og registrer deg med ønskende brukernavn.

Note: Bruk E17 2DJ som Postalcode (eller andre postkoder i United Kingdom). Husk at Remove Objects må være avslått.

Gjest Gjest_toneloone_*
Skrevet

hmm. usikker på om eg gjorde riktig :P trykka på sign up, men da stod det at eg måtte skrive inn en mail adresse, så gjorde nå det da.. :) heheh så står man i kø eller noe sånn for å få invitasjon :)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Send meg epostadressa di på PM.

Jeg har 29 invites fordi jeg kjøpte Premium :)

Skrevet

Kevlarsjäl deler du ut, eller sparer du til bekjente? *ønsker seg spotify* :sjenert:

Skrevet
Send meg epostadressa di på PM.

Jeg har 29 invites fordi jeg kjøpte Premium :)

hva er pm ? :sjenert:

Gjest VinglePetter
Skrevet

Har også kjøpt Premium, og har MASSE ledige invites.

Om jeg gir bort? Ikke til folk som åpenbart kun vil ha en gratistur på musikktjenesten.

Hvorfor skal jeg betale for at alle gjerrigknarkene skal få bruke tjenesten gratis? Folk må forstå at slike tjenester faktisk koster penger. Og hvis man synes tjenesten har livets rett, ja så betaler man det det koster. NOK 99 pr mnd er da småpenger!!!! Dere bruker jo mye mer penger på Cola hver dag.

Således er norske WiMP bedre, for her finnes ingen gratisturer.

Jeg går helt over på WiMP når de slipper mobil-klienten.

Skrevet

Jeg har fått selv, men har ingen å gi bort :(

Men søk på gratis spotify statoil, da ordner det seg :)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet
Har også kjøpt Premium, og har MASSE ledige invites.

Om jeg gir bort? Ikke til folk som åpenbart kun vil ha en gratistur på musikktjenesten.

Hvorfor skal jeg betale for at alle gjerrigknarkene skal få bruke tjenesten gratis? Folk må forstå at slike tjenester faktisk koster penger. Og hvis man synes tjenesten har livets rett, ja så betaler man det det koster. NOK 99 pr mnd er da småpenger!!!! Dere bruker jo mye mer penger på Cola hver dag.

Dette var harde meninger.

Husk at Spotify selv har valgt å lage disse gratismulighetene og med andre ord har ikke de noe problem med å dele musikken gratis. Husk at reklamesnuttene på gratisspotify skaffer heftig masse inntjening - MYE høyere enn 99,- pr mnd pr bruker.

(Selv om denne inntjeninga kommer fra firmaer er det allikevel like harde cash)

Hvorvidt 99,- er småpenger, eller om en flaske cola hver dag er mer verdt får da være opp til hver enkelt, og ikke noe du kan proklamere som en sannhet :lur:

Gjest Gjest
Skrevet
hva er pm ? :sjenert:

Personlig melding som medlemmer kan sende til hverandre.

Gjest VinglePetter
Skrevet
Husk at reklamesnuttene på gratisspotify skaffer heftig masse inntjening - MYE høyere enn 99,- pr mnd pr bruker.

Hvor i granskauen har du dette fra? Du forstår vel selv at dette ikke stemmer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...