Gjest sue84 Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 har avg, men lurer på om noen som vet om et bedre program?
Gjest padawan Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 AVG går vel strengt tatt for å være et av de beste gratis antivirusprogrammene som finnes. hva er det du misliker med det?
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Selv bruker jeg Eset smart security. Mener å huske at det er kåret til et av de beste, men det koster penger da.
Gjest sue84 Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 AVG går vel strengt tatt for å være et av de beste gratis antivirusprogrammene som finnes. hva er det du misliker med det? er ikke missfornøyd, men bare lurer på om det er noe bedre der ute
Gjest sue84 Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Selv bruker jeg Eset smart security. Mener å huske at det er kåret til et av de beste, men det koster penger da. er du fornøyd med det? kansje jeg skal sjekke det ut, har aldri hørt om det
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 er du fornøyd med det? kansje jeg skal sjekke det ut, har aldri hørt om det Ja, jeg må si jeg er veldig fornøyd. Brukte Mcafee før og Eset fant flere virus som Mcafee ikke fant.
Gjest sue84 Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Ja, jeg må si jeg er veldig fornøyd. Brukte Mcafee før og Eset fant flere virus som Mcafee ikke fant. lasta det ned, og er faktsik veldig fornøyd.. avg har aldri funnet noe på maskinen min, men har harr småproblem med den lenge.. men eset fant virus her og, og maskina har funnka ganske bra siden tusen takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå