Shamira Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Hei. Jeg er en voksen dame på 35 år som skal gifte meg med en på straks 50 år, han blir 50 noen dager etter vi gifter oss. Han har vært samboer før og jeg har vært gift før. Jeg traff han for snart et år siden og av ulike grunner flyttet jeg inn til han ganske fort, og derfor bestemte vi oss for å gifte oss. Så til helgen sendes invitasjoner. Vi har valgt å gifte oss i kirken, av den enkle grunnen. Det er hans første gang han gifter seg, og da jeg giftet meg var det på et kontor, selv om jeg hadde Brudekjole og alt det der, men jeg hadde en mor som bestemte alt, til og med kjolen, den kom spesial sydd i fra min tante i USA. Denne gangen blir det en kombinasjon av tradisjon og vårt eget. Kjolen er to farget, vi skal hvis familie hans sier ja til det( å låne oss ungene som brudepiker og svenner) ha 3 svenner og 3 brudepiker. Vi skal han 40 til middag ( koldtbord) og totalt mellom 100-130 til kaffen. Kjolen er bestilt, sko skal kjøpes inn i dag. Så vi får se hva de neste dagene bringer. Hva med dere andre?
fru sp Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Hei! Vi har akkurat sendt ut innbydelsene, godt å være ferdig med det. Jeg er 31 år, men 32 innen bryllupsdagen, men syntes ikke jeg er noe voksen brud, akkurat.. hi, hi, syntes ikke du heller er det, trodde du var 45-50 år, når du skrev "voksen" dame Vi skal ha 80 gjester i bryllupet. Har ordnet kjole, mat, blomster mm, men endel gjenstår, som kake, bordplassering, undertøy, sko mm. bare 3 mnd igjen nå, så d er viktig å kose seg med planleggingen. Lykke til!!
Gjest Snart Frue Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Vi blir ca 60 stk i bryllupet.. vi har booket kirke, lokale og mat.. Kjole kjøpte jeg i høst.. sko fant jeg for litt over en mnd siden. Frisør/sminke er bestilt.Fotograf er booket. Mangler å finne noen som kan bake kaken for oss (konditør), sang i kirken, band til festen, skyss, mangler slør og undertøy, er fryktelig ubestemt på hvilke farger vi skal ha som temafarge.. vet ikke hva slags bukett jeg vil ha ennå.. hmm.. føler at det er mange løse tråder ennå... Men vi har bestilt og betalt bryllupsreise og invitasjonene er klare til å sendes ut. Alt snører seg nok sammen litt etterhvert...gleder meg! Vi gifter oss om 5 mnd så vi har jo god tid ennå heldigvis!
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Hei. Jeg er snart 39 og gubben snart 50. Vi gifter oss i august. Har det meste under kontroll. Mangler noen adresser på invitasjonene, og prøver å finne noen som kan lage glutenfri bryllupskake...
Thinkerbelle Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Når vi gifter oss har jeg akkurat fylt 29, og min kjære vil være 32.. Det er såpass lenge til vi gifter oss at det eneste som er gjort er å velge forlovere, og reservere lokale:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå