Gjest 1111 Skrevet 8. september 2003 #1 Skrevet 8. september 2003 Er det noen som har prøvd Toro Rett-I-Koppen? Jeg har ikke prøvd dem ennå, men lurer på om de er verdt å prøve. De har jo både ris m/kylling og grønnsaker, potet m/kjøtt og gressløk og pasta bolognese. Anyone?
Rufus Skrevet 8. september 2003 #2 Skrevet 8. september 2003 Har spist noen av disse som lunsj i blandt....helt greie.... Er ikke noen stor fan av potetstappe-variantene, men de med pasta er ok...både bolognese og mexican(??med sort kopp og grønn etikett...) Ikke noen stor matopplevelse, men man blir mett og de smaker OK....
RoadQueen Skrevet 8. september 2003 #3 Skrevet 8. september 2003 Jo - de er greie nok - ingen kulinarisk bombe men det er da mat om man blir bråsulten og helst skulle ha spist for en time siden.... Pasta bolognese og ris med kylling synes jeg er de beste.
jordbær Skrevet 9. september 2003 #4 Skrevet 9. september 2003 Jaa.. Jeg elsker grønnsaks-potetmosen! :D Tror ikke de selger den lengre doh ?
Texas Skrevet 9. september 2003 #5 Skrevet 9. september 2003 Pasta med ostesaus er også god med et lite rundstykke til
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #6 Skrevet 9. september 2003 Spiste mye av potetmos med kjøtt da jeg gikk på skolen. Kjempegreit i lunchpausen. Men jeg tror nok du bør smake deg fram til din favoritt. Det var mange forskjellig favoritter i klassen. Hmmm...fikk lyst på nå jeg.... :enig_animasjon:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå