Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jason_*
Skrevet

Ble slutt mellom meg og dama...

Og jeg skjønner det faktisk, og det er det som sårer meg mest av alt, at jeg idet hele tatt har vært så kjip på mange områder, og påført en så utrolig jente en del vondhet..

Men når ting først er bra, så er ting utrolig bra. Er ikke snakk om at jeg har vært utro eller noe sånt, men veldig mye krangling pga unødvendig ting osv..

Jeg har alltid sørget for at hun skal skinne, smile, le, ha det morro.. Er veldig søt på mange områder, og alltid behandlet hun som om hun er den eneste som lyser opp områder, uansett hvor vi har vært.. Hun har til og med gråtet før fordi hun aldri har følt seg så spessiell, elsket ol i tidligere forhold og syns det er fantastisk.. Men når det blir et år med bare crap, så skjønner jeg at hun ikke orker mere, man kommer til et punkt hvor man ikke har mer og gi, og man til slutt ender opp med å slite med å huske på dager hvor ting var bra, fordi det generelt kun er krangling... Det siste året var bare kaos...

Jeg har fått mange sjangser og sagt at tng skal bli bedre, noe jeg angrer sinnsykt på nå.. For da har jeg sagt at ting skal bli bedre, når jeg egentlig ikke viste om jeg klarte å endre på de idiotiske tingene mine jeg fikk i ettertid etter å ha vært sammen en god stund..

Men nå sitter jeg med en følelse av at jeg faktisk skjønner at ting egentlig aldri trengte å bli sånn.. Men hun sier det er forsent.. Er det virkelig forsent? Jeg er blitt gutten hun ble forelsket i igjen, og hun vil bli lykkelig, hun vil bli behandlet perfekt om hun kommer tilbake til meg...

Hadde jeg sittet med en følelse hvor jeg hadde tenkt at hun vil få det bedre med en annen, så hadde jeg gitt opp, og hatt det kjipt og bare prøvd å leve med det, selv om jeg elsker hun over alt, og virkelig vil dele livet med hun...

Men nå sitter jeg med en følelse av at hun ikke trenger å gå videre for å bli lykkelig, søtingen kan bli hoss meg og hun vil få nøyaktig det hun trenger...

Hva gjør jeg?

Hittil har jeg prøvd og prøvd og prøvd, forklarer, forklarer, forklarer.. Og hun er dritt lei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Av og til er det bare for sent å begynne på en slik prosess som du ser for deg. Negative ting har pågått for lenge, følelser har sakte, men sikkert falmet, og til slutt renner begeret over. Da er basisen for et forhold borte. Når du prøver å slukke brannen så blir det som å "helle bensin på bålet". Du vil se i mange innlegg på dette forumet at vi jenter i veldig mange tilfeller har tenkt lenge, og nøye igjennom ting før vi evt. velger å gå ut av et forhold. Hun er sannsynligvis ferdig med den prosessen du nå er inne i. Du har fått mange sjanser, og ikke benyttet dem. Det er veldig slitsomt å få løfte på løfte om bedring, og så skjer der ingenting. Hun må ha hatt sterke følelser for deg siden hun har akseptert de gjentatte løftene dine så lenge.

Et forhold må jobbes med hver dag. Den dagen du ikke gjør det så lever du farlig. Der finnes rett og slett ingen garantier for at et forhold er like bra i morgen som idag. Heldigvis!

Aksepter at hun vil videre i livet sitt uten deg. Lær av det du nå opplever, og gjør ikke samme tabbene på nytt!

Endret av Shinana
Gjest Gjest_Jason_*
Skrevet

Forstår hva du mener, og du har faktisk helt rett.

Men nå er det slik at hun forsatt har non eiendeler liggende hjemme hoss hu som er mitt, som egentlig ikke trenger å være der? Skal jeg se på det som tegn av at hu egentlig vil at jeg skal bli bra igjen, så bli sammen igjen, eller er det kun fordi hun syns ting er vanskelig selv, og egentlig ikke vet hva hun vil??

Jeg vil liksom ikke bli knust 2 ganger da, først miste hun, så miste håpet...

Gjest tronder
Skrevet

er du sikker på at de eiendelene finnes enda? Hvis jeg forstår riktig er de dine og du vil ha de tilbake? Da bør du få noen til å hente de så fort som mulig.

Gi blanke i å få hun tilbake, var selv en slask i mitt forrige forhold. Og vil fremdeles ha henne, men har bestemt meg for å evt ha henne som en venn. Ikke nær venn, men en jeg kan slå av en prat med om vi møtes igjen. tror det er best for alle parter.

Gi slipp og bli bedre kjent med deg selv i perioden som kommer, hun kommer ikke tilbake.

Skrevet

Du kunne vært eksen min... Veldig lik historie. Vi har prøvd og prøvd, og det ble nettopp slutt. Jeg er kjempelei meg!!! Men sitter med et håp om at det skal ordne seg allikevel.

Jeg kan fortelle deg hvordan jeg ville foretrukket at han prøvde å få meg tilbake:

Skriv et langt brev, der du oppsummerer alle gode stunder, hva du tenkte, og hva du fremdeles tenker. Skriv hvilken fremtid du vil ha med henne, og ta din del av skylden for det som gikk feil. Skriv hvilke feil du har begått, og hva du vil gjøre for at det ikke skjer igjen. Ikke vær redd for å bruke store ord, dette er din siste sjanse! Og fortell at du vil jobbe med deg selv, evt. oppsøke hjelp, noen å snakke med på de tingene som ikke fungerte. At du vil at dere skal kunne være der for hverandre, snakke sammen om alt, og at dere sammen skal finne ut av dette. Avslutt med at hun ikke må ta kontakt med deg, du krever ikke noe svar. Men hun skal vite at du angrer, at du elsker henne, og at du vil være der om det finnes noen tvil å spore om at det er rett at det er slutt...

Gjest Gjest
Skrevet

meg som skrev innlegget over.og jeg er selfølgelig ikke ts:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...