Gå til innhold

Stack 2 - har du prøvd det?

Anbefalte innlegg

Gjest Utlogget
Skrevet

Først vil jeg bare si at ingen trenger å komme med fraråding, at de er ulovlige osv, dette er bare et spørsmål..

Har noen her inne prøvd Stack 2 med efedrin? Gikk du ned og hvilke bivirkninger merket du? Hvordan tok du de?

De fleste som har fått veldig negative opplevelser med effedrin har tatt de feil, for høy dose, for lenge, ignorert kroppens signaler under trening osv...

Jeg lurer på hvilke erfaringer du har som har tatt de riktig, altså 1 om dagen, ikke 3, og som har hatt de anbefalte opphold osv...

Gjest Utlogget_nr2
Skrevet

Jeg har ikke prøvd akkurat stack 2 produktet, men jeg har brukt diverse midler med efedrin opp igjennom årene.

For at de i det hele tatt skal virke bør man i det minste trene og spise sunt. Det er ikke noen "slankekur" hvor man ligger på sofaen.

Men jeg gikk ned lettere ved å bruke efedrin. Ettersom jeg brukte litt ulike produkter opp igjennom hadde de ulike styrke. De med høyest styrke merket jeg mye bivirkninger av, som f.eks ekstremt hjertebank og utrolig høy puls ved å sitte stille. Noen tok jeg kun 1 av, andre slag tok jeg 2-3 av.

I forhold til effekten av å bruke det ville jeg heller funnet meg noe annet. Det skader kroppen mer enn det gjør nytte, og i verste fall kan man bli avhengig. Det er jo gjerne benzo blandet sammen med efedrin for at man ikke skal merke altfor mye negative effekter... noe som ikke er bra for hjernen din etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...