Gjest leggedamen Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Finnes det? Jeg er fra naturens side utstyrt med legger som tydeligvis er langt over gjennomsnittet i omkrets. Og nå er jeg lei av å føle meg som en freak når jeg skal leie slalåmstøvler. Vanligvis får jeg ikke lukket støvlene i det hele tatt. Og om jeg først får de på meg så er passformen så dårlig at jeg mister følelsen i beina i løpet av et par minutter. Jeg liker veldig godt å kjøre slalåm, men det blir ikke noe hyggelig i det hele tatt når støvlene ikke passer. Er det noen som kjenner til noen slalåmstøvler som har videre skaft. Finnes det, eller må jeg bare gi opp hele sporten?
Marshmallow Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har samme problem som deg, og har slalåmstøvler fra Lange. De lager kvinnemodeller med videre skaft og finnes i de fleste sportsbutikker.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Alpinstøvler skal ikke leies, de skal eies. Ta turen innom noen som driver med støveltilpasning, f.eks. Surefoot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå