nynne Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg vil kjøpe ny lipgloss, og tar GJERNE imot tips til hvilken jeg bør kjøpe. Helst gjennom nettbutikk. Jeg ønsker meg en som IKKE KLISSER! Den må ikke være for seig.. heller ikke for glinsete. Litt farge kan det være, men likevel ganske nøytral. Ikke for mye rosa og heller ikke mot orange. Mer sånn brun eller fersken kanskje??? Vet jammen ikke jeg... Har prøvd biotherm sin før, helt ok. Og en fra clarins som er den jeg har brukt mest. Er nå klar for en ny en:) Har tenkt liott på lancome eller estee lauder... Hjelp meg i jungelen!!
Gjest navnelapp Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Prøv Estée Lauder, ein av mine favorittar. Du må nesten prøve deg fram med fargen, eg brukar berry, men den blir kanskje for kald for deg.
nynne Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2010 (endret) Ser på strawberrynet nå... men så mange forskjellige glosser fra estee lauder da!! hvilken av dem da tro? High Gloss, Pure Color Crystal Gloss, Pure Pops Blush On Color.... Endret 28. februar 2010 av nynne
Gjest navnelapp Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 High gloss brilliant shine heiter mine, dei er i tube.
mari4ever Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Takk:) Liker også best tube. http://www.brigettesboutique.com/CLINIQUE_...ED_p/cli053.htm disse er veldig gode:) elsker konsistensen. ikke klissete,men gir fuktighet og en fin farge:) de på tube også på denne siden er absolutt en favoritt:)
Gjest SmallTalk Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 Lansôme Juicy tubes er min favoritt. Ikke klissete, sitter lenge og holder leppene myke i kulda (i motsetning til mye annet rart).
Gjest voilh Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 Lansôme Juicy tubes er min favoritt. Ikke klissete, sitter lenge og holder leppene myke i kulda (i motsetning til mye annet rart). Ehh Lancome juicy tubes IKKE klissete? Unnskyld, men de er da vitterlig ganske klissete! Ikke verdt den stive prisen spør du meg.
Gjest SmallTalk Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Ehh Lancome juicy tubes IKKE klissete? Unnskyld, men de er da vitterlig ganske klissete! Ikke verdt den stive prisen spør du meg. Ikke på langt nær så klissete som en del andre jeg har prøvd. Stive priser eksisterer ikke i min verden. Jeg sverger til nettshopping under 200 kr grensa.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #10 Skrevet 3. mars 2010 Ehh Lancome juicy tubes IKKE klissete? Unnskyld, men de er da vitterlig ganske klissete! Ikke verdt den stive prisen spør du meg. Enig.. De er så klissete! Den jeg prøvde kjøpte jeg for fire år siden (melon). Vet ikke om de har forbedret formulaen nå, men på den tiden var de hype til de grader.
Mischa Skrevet 3. mars 2010 #12 Skrevet 3. mars 2010 Enig i High Gloss fra Estee Lauder Liker også NARS lipgloss, men de må kjøpes på nett da de ikke selger NARS i Norge.
Cava Queen Skrevet 3. mars 2010 #13 Skrevet 3. mars 2010 Jeg synes at Lancome Juicy Tubes er for klissete (håndballklister som mannen min sier...) og Estee Lauder sine liker jeg ikke lukten/smaken på.... Min favoritt er Clarins Instant Light Natural Lip Perfector Har i flere år brukt nr 02 men nå også 03
Frua Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 Jeg elsker Lars Wallin "Make it your own" lipgloss i fargen Peggy. Nydelig ferskenfarge som ikke tørker ut,er ikke altfor glossy eller klissete.God holdbarhet har den også! Kommer i en boks med speil og ligger i et lite søtt etui. Linda Hallberg skriver om den på sin blogg Kjøpte min på eleven.se men fåes bliggere andre steder har jeg sett.
Lisama Skrevet 4. mars 2010 #15 Skrevet 4. mars 2010 Estée Lauder sine glosser er fine! High gloss er vel mest transparent av dem tror jeg, hvis du ønsker et mest mulig naturlig resultat I tillegg er jo tube det mest hygeniske alterativet. Har selv fargen rose, den er så fin om sommeren til gyllen hud!
nynne Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 5. mars 2010 Jeg synes også at Juicy tubes er VELDIG klissete.. Takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå